حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13115 تعداد نوشته های امروز : 15×
برگزاری نمایشگاه کشفیات یگان حفاظت میراث فرهنگی تربت حیدریه
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۹ ساعت: 17:32
  • شناسه : 26286

    نمایشگاه کشفیات و دستاوردهای یگان حفاظت اداره میراث فرهنگی تربت حیدریه برپا شد.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی خراسان رضوی گفت: نمایشگاه کشفیات و دستاوردهای یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی شهرستان تربت حیدریه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در محل مجموعه تاریخی قطب الدین حیدر برگزار شد. سرهنگ […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    نمایشگاه کشفیات و دستاوردهای یگان حفاظت اداره میراث فرهنگی تربت حیدریه برپا شد.

    برگزاری نمایشگاه کشفیات یگان حفاظت میراث فرهنگی تربت حیدریه

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی خراسان رضوی گفت: نمایشگاه کشفیات و دستاوردهای یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی شهرستان تربت حیدریه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در محل مجموعه تاریخی قطب الدین حیدر برگزار شد.

    سرهنگ سیدعلی باقری افزود: تعدادی از اشیای کشف‌ شده توسط یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی و اشیای اهدایی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

    وی ادامه داد: این اشیا شامل ۳ دستگاه فلزیاب، تعدادی اشیای تاریخی توقیف شده توسط نیروهای ایست و بازرسی و ابزارهای کشف شده از حفاران و سوداگران و اشیای تاریخی و تعدادی نسخ خطی اهدایی به نمایش گذاشته‌ شده است.

    باقری گفت: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ ها در قالب اشیا و دستاوردهای یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی، یکی از سیاست‌ های یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی بوده تا علاوه بر نمایش اشیا، عملکرد این یگان را نیز به‌ منظور جلوگیری از ارتکاب به جرم معرفی کند.

    علی محمدی رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی تربت حیدریه هم گفت: همزمان با برگزاری این نمایشگاه، جلسه انجمن میراث فرهنگی شهرستان برگزار شد و در این جلسه از فعالان حوزه حفاظت و مرمت آثار تاریخی شهرستان قدردانی شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.