حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13092 تعداد نوشته های امروز : 114×
برگزاری همایش بنیان‌های روانی زوجین در مشهد
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۵ ساعت: 13:01
  • شناسه : 27427

    سومین همایش بنیان‌های روانی زن و مرد با حضور ۵۶۰ نفر از زوجین جوان در مشهد، برگزار شد.     به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: باشگاه اجتماعی همسران مشهدی تحتِ عنوان «باهم» ویژه زوجین جوان، با هدفِ پیشگیری از طلاق در سه […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    سومین همایش بنیان‌های روانی زن و مرد با حضور ۵۶۰ نفر از زوجین جوان در مشهد، برگزار شد.

    برگزاری همایش بنیان‌های روانی زوجین در مشهد

     

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: باشگاه اجتماعی همسران مشهدی تحتِ عنوان «باهم» ویژه زوجین جوان، با هدفِ پیشگیری از طلاق در سه سال آغاز زندگی فعالیت می‌کند و در قالب رویداد‌های همایش، سینما، اردو، برگزاری کارگاه و رویداد‌های اجتماعی، با محوریت تحکیم بنیان خانواده به زوجین جوان خدمات ارائه می‌دهد.

     

    مهدی ابراهیمی افزود: سومین همایش بنیان‌های روانی زن و مرد با حضور دکتر حمید صادقیان و ۵۶۰ نفر از زوجین جوانی که در سال ۱۴۰۲ عقد کرده اند، برگزار شد.

     

    وی مطرح کرد: در این همایش کتاب «رویای بیداری» با عنوان کتاب محوری طرح «باهم» با موضوع خاطرات همسر شهید مدافع حرم مصطفی عارفی و مسابقه «زندگی به سبک شهدا» معرفی شد.

     

    ابراهیمی تصریح کرد: از دیگر رویداد‌های این همایش، شرکت ۲۰۰ زوج جوانی بود که در رویداد «برکت زندگی»، با عنوان طرح «محسنین» کودکان بی سرپرست این طرح را به عنوان فرزند معنوی به سرپرستی قبول کرده بودند.

     

    وی ادامه داد: همچنین در خلال این رویداد، از زوجین فعال در موکب دهه آخر ماه صفر قدردانی شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.