حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13136 تعداد نوشته های امروز : 36×
برگزاری همایش بیهقی، بزرگداشت خدمات او به تاریخ و فرهنگ ایران
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۳ ساعت: 9:38
  • شناسه : 29048

    وزیر علوم پاکستان: وزیر علوم پاکستان گفت: برگزاری همایش بیهقی، تاریخ‌نگار و نویسنده برجسته ایرانی، بزرگداشت خدمات او به تاریخ و فرهنگ ایران است.    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، پروفسور احمد مختار در سخنرانی مجازی خود در اختتامیه چهاردهمین همایش بزرگداشت بیهقی در سبزوار، با ابلاغ سلام مردم پاکستان به […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    وزیر علوم پاکستان:

    وزیر علوم پاکستان گفت: برگزاری همایش بیهقی، تاریخ‌نگار و نویسنده برجسته ایرانی، بزرگداشت خدمات او به تاریخ و فرهنگ ایران است.

    برگزاری همایش بیهقی، بزرگداشت خدمات او به تاریخ و فرهنگ ایران

     

     به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، پروفسور احمد مختار در سخنرانی مجازی خود در اختتامیه چهاردهمین همایش بزرگداشت بیهقی در سبزوار، با ابلاغ سلام مردم پاکستان به ملت ایران و جامعه علمی آن، گفت: برگزاری ۱۴ دوره این همایش دستاورد بزرگی برای دانشگاه حکیم سبزواری است.

     

    وی در حالی که به احترام مهمانان و حاضران در همایش بیهقی، سر تعظیم فرود آورده بود، این موفقیت را به دست اندرکاران، مدیران و استادان این دانشگاه تبریک گفت.

     

    او در ادامه تاکید کرد افزود: ما نیاز داریم که در کنار اشتراکات فرهنگی و دینی، ارتباطات علمی بین دو کشور ایران و پاکستان را توسعه دهیم و در قالب نشست‌ها و کنفرانس‌های علمی و تبادلات فرهنگی، راه حل مشکلاتی که در منطقه ما به وجود آمده است را پیدا کنیم.

     

    وزیر علوم پاکستان اضافه کرد: دانشگاه‌ها و مراکز علمی ایران در زمینه فناوری، تحصیلات عالی و علوم انسانی، پیشرفت زیادی داشته اند و ما مایل به گسترش مبادلات علمی با ایران هستیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.