حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13073 تعداد نوشته های امروز : 95×
برگزاری همایش تبیین قانون الزام ثبت رسمی معاملات در مشهد
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۶ ساعت: 11:42
  • شناسه : 27589

    همایش تبیین قانون الزام ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول با حضور دستگاه‌های متولی و مجری این قانون در دادگستری خراسان رضوی برگزار شد.     به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در حاشیه این همایش به خبرنگار ما گفت: اجرایی شدن این قانون باعث کم شدن ۳۵ […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    همایش تبیین قانون الزام ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول با حضور دستگاه‌های متولی و مجری این قانون در دادگستری خراسان رضوی برگزار شد.

    برگزاری همایش تبیین قانون الزام ثبت رسمی معاملات در مشهد

     

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در حاشیه این همایش به خبرنگار ما گفت: اجرایی شدن این قانون باعث کم شدن ۳۵ تا۴۰ درصد از پرونده‌های دادگستری و کاهش مشکلات مردم در زمینه‌های ملک و اسناد خواهد شد.

     

    مولوی پور با بیان اینکه در اجرایی شدن این قانون، سه گروه باید همکاری لازم را داشته باشند، افزود: ابتدا مردم که با آگاهی کامل باید این قانون را اجرا کنند، دوم مشاوران املاک و دفاتر ثبت اسناد رسمی و سوم دستگاه قضا که وظیفه دسته بندی این اسناد و پاسخ به شبهه‌های احتمالی را دارد.

     

    او ادامه داد: ما همچنین برای آگاهی و آمادگی بیشتر مردم از رسانه و دستگاه‌های متولی درخواست می‌کنیم تا امر اطلاع‌رسانی را به درستی انجام دهند و پاسخگوی سوالات مردم باشند.

     

    مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: همچنین دستگاه‌های دارای اراضی مثل آستان قدس رضوی، اوقاف، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی نیز باید درخصوص اراضی خود به مردم اطلاع رسانی کنند تا به وسیله همین قانون، تفکیک املاک به طور دقیق و کامل صورت بگیرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.