حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13073 تعداد نوشته های امروز : 95×
برگزاری همایش علمای شیعه و سنی در آستانه اجلاسیه شورای وحدت
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۵ ساعت: 18:23
  • شناسه : 27474

    مشهد علمای شیعه و سنی در مشهد درباره چگونگی وحدت و انسجام در مقابله با توطئه های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی هم اندیشی کردند.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر نشست تخصصی علما و متنفذین شیعه و اهل سنت و معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    مشهد

    علمای شیعه و سنی در مشهد درباره چگونگی وحدت و انسجام در مقابله با توطئه های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی هم اندیشی کردند.

    برگزاری همایش علمای شیعه و سنی در آستانه اجلاسیه شورای وحدت

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر نشست تخصصی علما و متنفذین شیعه و اهل سنت و معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این نشست هم اندیشی با ابتکار قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه با حضور نخبگان و علمای استان های مختلف کشور با هدف تبیین نقش وحدت در تمدن جمهوری اسلامی در مشهد برگزار شد.

     

    محمد ساجدی‌ فر افزود: هدف از این جلسه تبیین نقش وحدت در تمدن جمهوری اسلامی است و دو سخنران محوری در حوزه اهل سنت و شیعه حضور داشتند که  موضوع تمدن، تمدن سازی و امت سازی را مطرح کردند.

     

    وی ادامه داد: علمای حاضر در جلسه به ترتیب نظرات خود را در مورد موضوع بیان و راهکارهایی برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی و نقش روحانیت در تمدن سازی ارائه کردند.

     

    مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ ای ثامن‌ الائمه (ع) نیروی زمینی هم گفت: همایش علما و متنفذین شیعه و اهل سنت در آستانه اجلاسیه شورای وحدت در مشهد مقدس برگزار شد. 

     

    حجت‌‌ الاسلام والمسلمین رضا احمدی افزود: علمای شیعه و اهل سنت از جمله امام جماعت ها و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری از استان های تلفیقی مثل خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، گلستان و سایر استان های تلفیقی که برادران شیعه و اهل سنت در کنار هم زندگی می کنند، در این همایش حضور داشتند.

     

     وی گفت: این جلسه با هدف افزایش وحدت و انسجام بین امت اسلامی در برابر توطئه های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی تشکیل شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.