حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13116 تعداد نوشته های امروز : 16×
برگزاری کارگاه آموزشی مواجه با حوادث در علوم پزشکی نیشابور
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۰ ساعت: 13:52
  • شناسه : 26409

    کارگاه آموزشی مواجه با حوادث در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور برگزار شد.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و دبیر کمیته پدافند غیر عامل دانشگاه نیشابور گفت: به همت واحد آموزش این مرکز و EOC دانشگاه، کارگاه آموزشی مواجه با حوادث شیمیایی، ﺑﯿﻮﻟﻮﮊﯾﮑﯽ، ﺭﺍﺩﯾﻮﻟﻮﮊﯼ، ﻫﺴﺘﻪ ﺍﯼ ﻭ انفجاری (CBRNE) […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    کارگاه آموزشی مواجه با حوادث در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور برگزار شد.

    برگزاری کارگاه آموزشی مواجه با حوادث در نیشابور

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و دبیر کمیته پدافند غیر عامل دانشگاه نیشابور گفت: به همت واحد آموزش این مرکز و EOC دانشگاه، کارگاه آموزشی مواجه با حوادث شیمیایی، ﺑﯿﻮﻟﻮﮊﯾﮑﯽ، ﺭﺍﺩﯾﻮﻟﻮﮊﯼ، ﻫﺴﺘﻪ ﺍﯼ ﻭ انفجاری (CBRNE) با حضور مدرسینی از سازمان اورژانس کشور برگزار شد.

    سیدحمید حسینی افزود: این کارگاه آموزشی با حضور مدرسینی همچون خانم حسنی جانشین رئیس پدافند غیرعامل وزارت بهداشت و دکتر خاطری، متخصص سم شناسی بالینی و مدرس بین المللی برای بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و کارشناسان بهداشت حرفه‌ای شاغل در شهرک‌های صنعتی این شهرستان برگزار شد.
    وی ادامه داد: آموزش‌های این دوره به صورت تئوری مانند نحوه مواجه با انواع مختلف حوادث و نیز آموزش عملی همچون نحوه صحیح استفاده و پوشیدن لباس‌های محافظت فردی، ارائه شد. 

    او هدف از برگزاری این دوره را کسب آمادگی‌های لازم با توجه به گسترش شهرک‌های صنعتی و افزایش حمل و نقل مواد شیمیایی و خطرناک از محور‌های شهرستان به منظور آمادگی، پیشگیری و توانمندی نیروی انسانی در مواجهه با حوادث اعلام کرد و افزود: بدین منظور کارگاه یک روزه مواجهه نظام سلامت در برابر حوادث شیمیایی با همکاری وزارت بهداشت در این شهرستان برگزار شد. 

     حسینی افزود: با مساعدت رئیس دانشگاه و معاون توسعه هم شش دست لباس LEVEL C خریداری شده است که نحوه استفاده و پوشیدن آن در پایان این کارگاه توسط شرکت کنندگان تمرین شد که امید است به زودی تعداد تجهیزات حفاظت فردی متناسب با نیروی انسانی افزایش یابد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.