حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
بزرگترین نمایشگاه صنعت تاسیسات خاورمیانه در تهران به پایان رسید
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۸ ساعت: 19:23
  • شناسه : 26104

    پس از چهار روز بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت تاسیسات و سیستم ‎‌های سرمایشی و گرمایشی خاورمیانه پس از چهار روز برگزاری به کار خود پایان داد. به گزارش خبرنگار ما؛ این نمایشگاه طی چهار روز برگزاری با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شده بود. در روز‌های برگزاری نمایشگاه، سالن‌ها و غرفه‌های نمایشگاه شاهد حضور گسترده […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ



    پایگاه خبری نجوا

    پس از چهار روز

    بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت تاسیسات و سیستم ‎‌های سرمایشی و گرمایشی خاورمیانه پس از چهار روز برگزاری به کار خود پایان داد.

    به گزارش خبرنگار ما؛ این نمایشگاه طی چهار روز برگزاری با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شده بود. در روز‌های برگزاری نمایشگاه، سالن‌ها و غرفه‌های نمایشگاه شاهد حضور گسترده بازدیدکنندگان و مقامات دولتی و مجلس شورای اسلامی بود.
    حضور صنعتگران، تولیدکنندگان، تجار و دانشجویان در بیست و سومین نمایشگاه صنعت تاسیسات به حدی بود که همه سالن‌ها و غرفه‌ها شاهد نشست‌ها و جلسات مبادلات اطلاعات بود.
    این نمایشگاه با حضور و مشارکت صد‌ها شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.
    در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات، سیستم ‎‌های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع بیش از ۶۵۰ شرکت داخلی و خارجی از ایران و شانزده کشور جهان حضور و مشارکت داشتند و نوین‌ترین صنایع، تجهیزات و تولیدات خود را ارائه و در معرض دید مخاطبان قرار دادند.
    دکتر عبدالکریم جلالی، رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه از استقبال کشور‌های مختلف جهان برای حضور در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات ایران حدود ۲۲۰ شرکت خارجی از کشورهای؛ ترکیه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، انگلیس، فرانسه، چین، دانمارک، تایلند، بلژیک، برزیل، جمهوری چک، اسلواکی، کره جنوبی، تایوان و ژاپن چک حضور و مشارکت داشتند.
    رئیس ستاد برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات افزود: حضور شرکت‌های دانش بنیان و استارتآپی یکی از مهمترین رویکرد‌های برگزاری نمایشگاه بین المللی تاسیات بود و بر این اساس در نمایشگاه امسال، بیش از یکصد و پنجاه شرکت دانش بنیان حضور دارند و محصولات خود را ارائه کردند.
    جلالی اضافه کرد: کالا‌های ارائه شده در این نمایشگاه در پنج بخش تولید کنندگان تجهیزات سرمایشی و سردخانه‌ای و تهویه شامل چیلر، سردخانه، برج خنک کننده و فن کویل، تولیدکنندگان تجهیزات گرمایشی شامل دیگ، مشعل، رادیاتور، پکیج و غیره، تولیدکنندگان تجهیزات تأسیسات شامل شیر آلات، لوله و اتصالات، پمپ و فیلتر رسوب زدا‌ها شیر‌های برقی، تولیدکنندگان لوازم برقی و الکترونیکی شامل تابلو برق، لوازم و تجهیزات کنترل ایمنی و تجهیزات جانبی و خدمات شامل عایق ها، مواد اولیه فلزی و غیر فلزی، انرژی‌های نو و … بود.
    وی خاطر نشان کرد: حضور و بازدید چند هیئت تجاری و صنعتی و تخصصی خارجی و همچنین برگزاری هشت کارگاه و نشست تخصصی و آموزشی نیز برخی از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه بود.
    جلالی افزود: اطلاع رسانی از آخرین دستاورد‌ها و تکنولوژی صنعت تاسیسات و صنایع وابسته، ارتقاء تولیدات داخلی، توسعه صادرات، اشتغالزایی، ارائه توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی، افزایش تولید و صادرات، بومی سازی صنایع مختلف با استفاده از جدیدترین پیشرفت‌های روز این صنعت، برخی از اهداف برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات بود.
    جلالی همچنین از رشد ۲۰ تا ۳۰ درصدی حضور شرکت‌های داخلی در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: استقبال شرکت‌های داخلی از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت تاسیسات، سیستم ‎‌های سرمایشی و گرمایشی به حدی بود که سالن‌های نمایشگاهی از هفته‌ها قبل تکمیل شد و بسیاری از شرکت‌ها نیز در رزرو قرار گرفتند.
    عضو هیئت رئیسه انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها خاطرنشان کرد:همه کشور‌های همسایه مشتری محصولات تاسیسات ایرانی هستند؛ همچنین کشور‌های اروپایی از قدیم مشتری محصولات بوده و اکنون نیز با وجود محدودیت‌ها صادرات به این کشور‌ها وجود دارد و نیز کشور روسیه یکی از مهم‌ترین مشتریان محصولات صنعت تاسیسات کشور می‌باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.