حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
بهره برداری از طرح بهسازی جاده کمربندی تایباد
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۴ ساعت: 10:49
  • شناسه : 27150

    طرح بهسازی جاده کمربندی تایباد به نام کمربندی شهیدان دادمحمدی با صرف ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  شهردار تایباد گفت: ۳۸ هزار متر مربع زیرسازی و تعریض پل، سه هزار متر مربع جدول گذاری، هزار و ۴۰۰ متر مربع اجرای آبروی جاده و […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    طرح بهسازی جاده کمربندی تایباد به نام کمربندی شهیدان دادمحمدی با صرف ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

    بهره برداری از طرح بهسازی جاده کمربندی تایباد

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  شهردار تایباد گفت: ۳۸ هزار متر مربع زیرسازی و تعریض پل، سه هزار متر مربع جدول گذاری، هزار و ۴۰۰ متر مربع اجرای آبروی جاده و ۱۵ هزار متر مربع خاکبرداری مسیر از جمله عملیات فنی اجرا شده در این طرح است.

     

    مهرداد کریم زاده افزود:  باتوجه به رفت و آمد ناوگان حمل و نقل خودرو‌های سنگین به سمت استان‌های جنوبی کشور در کمربندی تایباد و در ادامه آن به مرز دوغارون، همواره شاهد حوادث ناگواری در این جاده بودیم که ساخت جاده اصلی شهر تایباد نقش زیادی در کاهش تصادفات این محور داشته است.

     

    وی بیان کرد: همچنین تعریض و بهسازی خط اول کمربندی شهر تایباد به طول سه و نیم کیلومتر با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شده که در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

     

    کریم زاده به آسفالت معابر اصلی شهر تایباد در سال جاری اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه افزون بر ۷۰ هزار متر مربع از معابر اصلی تایباد با صرف هزینه ۲۱۰ میلیارد ریالی آسفالت شده است.

     

    وی اضافه کرد: هم اکنون ۲۵ هزار متر مربع از سطح معابر اصلی تایباد آماده آسفالت است که تا پایان سال ۲۰ هزار متربع از آن آسفالت خواهد شد.

     

    شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد متشکل از ۲ بخش مرکزی و میان ولایت در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.