حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13139 تعداد نوشته های امروز : 39×
بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در خیرآباد تربت جام
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۹ ساعت: 12:34
  • شناسه : 26213

    یک واحد آموزشی ۶ کلاسه در روستای خیرآباد تربت جام افتتاح شد.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش تربت جام گفت: آموزشگاه شهید قنبری با صرف هزینه ۸ میلیارد تومان ساخته شده که ۳.۵ میلیارد تومان آن توسط خیرین و ۴.۵ میلیارد تومان توسط اداره کل نوسازی و تجهیز […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    یک واحد آموزشی ۶ کلاسه در روستای خیرآباد تربت جام افتتاح شد.

    بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در خیرآباد تربت جام

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش تربت جام گفت: آموزشگاه شهید قنبری با صرف هزینه ۸ میلیارد تومان ساخته شده که ۳.۵ میلیارد تومان آن توسط خیرین و ۴.۵ میلیارد تومان توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان تامین و پرداخت شده است.

     

    حجت الاسلام یدالله دامن پاک جامی با قدردانی از همراهی خیرین و قرارگاه جهادی شهید سلیمانی، اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان، بخشداری، دهیاری و شورای اسلامی روستای خیرآباد افزود: در سه سال گذشته ۱۴ واحد آموزشی در قالب ۸۵ کلاس درس مورد بهره برداری قرار گرفته است و ۵۰ کلاس درس جدید هم در حال آماده سازی است.

     

    وی ادامه داد: همچنین ۱۸ هزار مترمربع آسفالت و ۱۵ هزار مترمربع ایزوگام مدارس انجام گرفته و با اختصاص ۲۰ میلیارد تومان هم استخر آموزش و پرورش در حال بازسازی است.

     

    بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در خیرآباد تربت جام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.