حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
بهره‌ برداری از ۴ کلاس و کارگاه آموزشی در مشهد
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۱ ساعت: 16:26
  • شناسه : 28695

    در سه‌ شنبه‌ های افتتاح با حضور فرماندار شهرستان مشهد، چهار کلاس و کارگاه آموزشی هنرستان شهید خیامی در قالب پویش سه‌ شنبه‌ های افتتاح به بهره‌ برداری رسید.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار مشهد امروز گفت: این چهار کلاس و کارگاه آموزشی جدید در هنرستان‌ فوق با اعتبار […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    در سه‌ شنبه‌ های افتتاح

    با حضور فرماندار شهرستان مشهد، چهار کلاس و کارگاه آموزشی هنرستان شهید خیامی در قالب پویش سه‌ شنبه‌ های افتتاح به بهره‌ برداری رسید.

    بهره‌ برداری از ۴ کلاس و کارگاه آموزشی در مشهد

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار مشهد امروز گفت: این چهار کلاس و کارگاه آموزشی جدید در هنرستان‌ فوق با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال، زیربنای ۲۰۰ متر مربع و مشارکت دو خیر احداث شده است.

    محسن داوری با بیان اینکه این چهار کلاس درس جدید در دو شیفت مورد استفاده قرار خواهد گرفت، ادامه داد: در چارچوب پویش سه‌ شنبه‌ های افتتاح تا امروز ۶۳۶ کلاس درس جدید به ظرفیت آموزشی شهرستان مشهد مقدس اضافه شده است و این روند ادامه دارد.

     

    داوری با اشاره به اینکه خیران مشارکت خوبی در حوزه احداث مدارس شهرستان از خود نشان داده‌اند، خبر داد: طی هفته‌های آینده مدارس ۱۲ کلاسه مجهز در حاشیه شهر مشهد به بهره‌برداری خواهند رسید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.