حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
بهسازی شریان‌های اصلی بوئین زهرا
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۱ ساعت: 12:02
  • شناسه : 28607

    فرماندار بویین زهرا گفت: شریان‌های اصلی این شهرستان در حال آسفالت و بهسازی است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، ادیب رامندی در گفتگوی تلفنی با برنامه روی خط باشید گفت: در یک ماه گذشته مبلغ ۴۲۰ میلیارد تومان اعتبار توسط وزیر راه و شهرسازی برای شریان‌های اصلی بوئین زهرا تخصیص داده و اجرایی […]

    پ
    پ


    فرماندار بویین زهرا گفت: شریان‌های اصلی این شهرستان در حال آسفالت و بهسازی است.

    بهسازی شریان‌های اصلی بوئین زهرا

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، ادیب رامندی در گفتگوی تلفنی با برنامه روی خط باشید گفت: در یک ماه گذشته مبلغ ۴۲۰ میلیارد تومان اعتبار توسط وزیر راه و شهرسازی برای شریان‌های اصلی بوئین زهرا تخصیص داده و اجرایی شد که امیدواریم با کمک مسئولان واعتبارات موجود این طرح تا تابستان سال آینده تکمیل شود.

    ادیب رامندی افزود: بهسازی مسیر رفت بوئین زهرا به اشتهارد تمام شده است ومسیر بوئین زهرا به ساوه و قم و مسیر رفت بوئین زهرا تا آراسنج در حال اتمام است.

    ویس اضافه کرد: بهسازی مسیر برگشت هجیب تا بوئین زهرا و مسیر رفت محور دانسفهان به شال هم تمام شده و مسیر برگشت خوزنین به دانسفهان مانده است.

    فرماندار بویین زهرا درباره حوزه آب هم گفت: ۵۰ میلیارد تومان توسط وزیر نیرو به اعتبارات آب و فاضلاب تزریق شد و کار‌ها در دست اقدام است.

    وی اضافه کرد: برای حل مشکل فرونشست زمین و آب کشاورزی، مردم هم باید کمک کنند و در کنار مردم می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

    ادیب رامندی با اشاره به موضوع جدی فرونشست در این منطقه، از شهروندان خواست درباره چاه‌های فرم یک، هیچ تقاضایی نداشته باشند.

    به گفته وی، امسال با افراد مماشات شد ولی از سال زراعی جدید به جدیت پیگیری و به آنها اخطار داده می‌شود و همه چا‌ها باید در کمیسیون مطرح شوند و مصوبات آنها تغییر کند و بررسی می‌شود.

    وی ادامه داد:، چون آبی نداریم به هیچ عنوان مجوز حفر چاه شرب هم داده نمی‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.