حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
به زودی، ابلاغ اعتبار وام تبصره ۱۸ صنایع دستی
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۱ ساعت: 11:57
  • شناسه : 28605

    معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی استان قزوین گفت: اعتبار وام تبصره ۱۸ صنایع دستی تا ۲۰ روز آینده ابلاغ می‌شود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، حصاری معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی استان در گفتگوی تلفنی با برنامه روی خط باشید گفت: امسال اعتبار […]

    پ
    پ


    معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی استان قزوین گفت: اعتبار وام تبصره ۱۸ صنایع دستی تا ۲۰ روز آینده ابلاغ می‌شود.

    به زودی، ابلاغ اعتبار وام تبصره ۱۸ صنایع دستی

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، حصاری معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی استان در گفتگوی تلفنی با برنامه روی خط باشید گفت: امسال اعتبار تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۲ در ۲۰ روز آینده با سود ۱۵ درصد و بازپرداخت ۳ تا ۴ ساله با عاملیت صندوق کارآفرین امید ابلاغ می‌شود.

    حصاری افزود: متقاضیان دریافت تسهیلات می‌توانند در سایت مربوطه ثبت نام کنند.

    وی اضافه کرد: تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ که بودجه را پارسال به ما ابلاغ کردند به ۲۱۴ نفر به مبلغ ۲۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تعلق گرفت.

    معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی استان گفت: اولویت پرداخت تسهیلات با افرادی است که تا کنون وام دریافت نکرده اند.

    حصاری، تسهیلاتی که برای صنایع دستی در نظر گرفته شده است با ارایه فاکتورخرید تجهیزات و مواد اولیه اتفاق می‌افتد.

    وی اضافه کرد: حوزه بازرسی و نظارتی فعال است و اگر افراد این تسهیلات را برای حوزه صنایع دستی استفاده نکنند با آنها برخورد خواهد شد.

    حصاری در ادامه گفت: سقف پرداختی برای رشته‌های گلیم ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان و برای رشته چوب تا ۲۵۰ میلیون تومان است ومبلغ متفاوتی به افرادی که کار در خانه و کارگاه فعالیت دارند تعلق می‌گیرد.

    معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی استان با اشاره به اینکه تعداد افراد ثبت نامی زیاد است، افزود: ثبت نام در سایت محدودیت دارد و بسته می‌شود و برخی افراد بعد از بازدید و کامل نبودن شرایط رد می‌شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.