حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
بیانیه روابط رسانه ای حزب الله
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۴ ساعت: 21:19
  • شناسه : 25117

    🔵 بیانیه روابط رسانه ای حزب الله: شنبه ۲۰۲۴/۱۰/۰۵ به گزارش نجوا نیوز : برخی از رسانه ها اخباری را منتشر می کنند که به منابعی در حزب الله مربوط می شود و به سرنوشت مقامات حزب الله در پی یورش وحشیانه به حومه جنوبی مربوط می شود، آخرین خبر از این میان خبرگزاری فرانسه […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    🔵 بیانیه روابط رسانه ای حزب الله: شنبه ۲۰۲۴/۱۰/۰۵

    به گزارش نجوا نیوز : برخی از رسانه ها اخباری را منتشر می کنند که به منابعی در حزب الله مربوط می شود و به سرنوشت مقامات حزب الله در پی یورش وحشیانه به حومه جنوبی مربوط می شود، آخرین خبر از این میان خبرگزاری فرانسه است که اخبار خود را به منابع بلندپایه در حومه جنوبی نسبت می دهد. ما علاقه مندیم که مجدداً تاکید کنیم که هیچ منبعی در حزب الله نداریم و موضع ما در یک بیانیه رسمی از سوی روابط رسانه ای حزب الله صادر شده است.

    برخی رسانه‌ها به‌ویژه تعدادی از سایت‌ها اخبار کذب و شایعات بی‌ارزشی در رابطه با وضعیت تشکیلاتی تعدادی از مقامات ارشد حزب‌الله منتشر کردند که در چارچوب جنگ روانی و اخلاقی علیه توده‌های مقاومت توسط کسانی است که قلم خود را وقف کردند. زبان ها و مناصب در خدمت اشغالگران صهیونیستی.

    شنبه ۲۰۲۴/۱۰/۰۵

     

    پایگاه خبری نجوا نیوز : روبیکا ، تلگرام

    کلمه کلیدی : بیانیه روابط رسانه ای حزب الله: در شنبه ۲۰۲۴/۱۰/۰۵ | 🔵 بیانیه روابط رسانه ای حزب الله: در رابطه شهادت شیخ هاشم صفی‌الدین

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.