حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13097 تعداد نوشته های امروز : 119×
تاسیس اولین هنرستان بهیاری خراسان رضوی در تربت جام
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۵ ساعت: 8:59
  • شناسه : 27319

    اولین هنرستان بهیاری خراسان رضوی در تربت جام تاسیس شد.       به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس کارگروه آموزش فنی و حرفه‌ای و کارودانش وزارت آموزش و پرورش گفت: رشته‌های هنرستانی مهم و دارای اهمیت هستند و هنرآموزان علم و عمل را با هم یاد می‌گیرند و تامین نیروی انسانی در […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    اولین هنرستان بهیاری خراسان رضوی در تربت جام تاسیس شد.

    تاسیس اولین هنرستان بهیاری خراسان رضوی در تربت جام

     

     

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس کارگروه آموزش فنی و حرفه‌ای و کارودانش وزارت آموزش و پرورش گفت: رشته‌های هنرستانی مهم و دارای اهمیت هستند و هنرآموزان علم و عمل را با هم یاد می‌گیرند و تامین نیروی انسانی در بخش‌های مختلف کشور در این هنرستان‌های کارودانش و فنی و حرفه‌ای تربیت می‌شوند.

     

    رئیس زاده افزود: توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در وزارت آموزش و پرورش متناسب با نیاز دستگاه‌های کشور پیش می‌رود و رشته‌های فنی و حرفه‌ای نیروی انسانی آینده کشور را تامین می‌کنند.

     

    وی با قدردانی از تلاش‌های آموزش و پرورش تربت جام ابراز امیدواری کرد، در سال‌های آینده شاهد تاسیس رشته‌های فنی و حرفه دیگری شامل سالمند یاری در شهرستان تربت جام باشیم.

     

    مدیر آموزش و پرورش تربت جام هم گفت: برای اولین بار هنرستان بهیاری با ۲۳ هنرجو زیر نظر آموزش و پرورش و دانشکده علوم پزشکی شهرستان به منظور توسعه‌های آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در تربت جام افتتاح شد.

     

    یدالله دامن پاک جامی افزود: آئین تاسیس اولین هنرستان وابسته بهیاری خراسان رضوی در تربت جام با حضور مسئولان وزارت آموزش و پرورش و اداره کل استان، نماینده مجلس، فرماندار، جمعی از مدیران اجرایی، دانش آموزان و اولیای آنان به همت آموزش و‌پرورش تربت جام در مدرسه محمودیه این شهرستان برگزار شد.

     

    وی ادامه داد: با توجه به نیاز منطقه به کمک‌های بهیاری و پرستاری، هنرستان بهیاری شکل گرفته است.

     

    عثمان سالاری، نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از زحمات مسئولان در راه اندازی هنرستان بهیاری گفت: برای راه اندازی رشته بهیاری در تربت جام، مکاتبات و تلاش‌های زیادی توسط مدیران شهرستان با تصمیم گیران وزارت آموزش و پرورش صورت گرفت و این پیگیری‌ها به ثمر نشست و دانش آموزان تربت جام از این فرصت برخوردار شدند.

     

    تاسیس اولین هنرستان بهیاری خراسان رضوی در تربت جام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.