حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
تاکید فرماندار سبزوار به بخش های مختلف برای ذخیره سازی سوخت جایگزین
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۱ ساعت: 9:23
  • شناسه : 28533

    فرماندار سبزوار از واحد‌های تولیدی و صنعتی، صنوف و ادارات این شهرستان خواست نسبت به تامین و ذخیره سازی سوخت جایگزین اقدام کنند.    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، حسین ابراهیمی کردیانی در نشست کمیته سوخت شهرستان سبزوار گفت: با توجه به در پیش بودن فصل سرما، تمامی دستگا‌های اجرایی این شهرستان نسبت […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    فرماندار سبزوار از واحد‌های تولیدی و صنعتی، صنوف و ادارات این شهرستان خواست نسبت به تامین و ذخیره سازی سوخت جایگزین اقدام کنند.

    تاکید فرماندار سبزوار به بخش های مختلف برای ذخیره سازی سوخت جایگزین

     

     به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، حسین ابراهیمی کردیانی در نشست کمیته سوخت شهرستان سبزوار گفت: با توجه به در پیش بودن فصل سرما، تمامی دستگا‌های اجرایی این شهرستان نسبت به جذب و تامین سوخت جایگزین خود تا پایان آبان اقدام کنند.

     

    وی تصریح کرد: صنایع مختلف تولیدی بخش کشاورزی و واحد‌هایی همچون گلخانه‌ها و مرغداری‌ها هم نسبت به ذخیره‌سازی سوخت دوم اقدام کنند.

     

    ابراهیمی با تاکید بر پیگیری ادارات بویژه آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها نسبت به تامین سوخت جایگزین در مدارس و مراکز آموزشی، افزود: بخشداران و دهیاران با هماهنگی مدیران شرکت‌های نفت و گاز در روستا‌هایی که عملیات گازرسانی آنها به پایان رسیده و اشتراک گذاری آنها کامل نیست و نیز مناطق روستایی که به شبکه گاز متصل نشده اند، تمهیدات لازم را فراهم کنند تا برای تامین سوخت زمستانی دچار مشکل نشوند.

     

    فرماندار سبزوار تاکید کرد: در سال‌های گذشته ارایه سوخت جایگزین برای نانوایی‌های این شهرستان مورد توجه بوده تا با دوگانه سوز شدن واحد‌های نانوایی در شرایط اضطراری، مردم نگران تامین نان نباشند.

     

    ابراهیمی ادامه داد: با توجه به آمادگی شرکت نفت، دستگا‌های اجرایی بخش‌های مختلف نسبت به سوخت ذخیره خود اقدام کنند تا از بروز خسارت‌های احتمالی جلوگیری شود.

     

    فرماندار سبزوار افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار هم در صورت وجود موانع و مشکلاتی در برخی جایگا‌های سوخت، آن را برطرف کنند تا برای عرضه سوخت در مسیر‌های ارتباطی و مناطق شهری در شرایط بحرانی مشکلی پیش نیاید. 

     

    این مسئول وی ضمن تاکید بر نظارت و دقت همه دستگاه‌های اجرایی برای پیشگیری و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت و اعمال روش‌های مناسب نظارت از جمله نصب GPS بر روی ماشین آلات سنگین و ادوات کشاورزی و راهداری، تاکید کرد: با توجه به آغاز سال زراعی جدید و فصل کاشت پاییزه، دستگاه‌های اجرایی خصوصا جهادکشاورزی و شرکت نفت تمهیدات لازم را برای همکاری و همراهی با کشاورزان برای تامین سوخت مورد نیاز داشته باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.