حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13019 تعداد نوشته های امروز : 41×
تجلیل از برترین های طرح و برنامه های آموزشی بخش رخ
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۸ ساعت: 12:36
  • شناسه : 27878

    در مراسمی با عنوان جشن ستارگان با حضور ۳۰۰ دانش آموز نخبه و معلم منتخب منطقه رخ از برترین های طرح و برنامه های آموزشی این بخش در شهر رباط سنگ تجلیل شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، رئیس آموزش و پرورش جلگه رخ در این مراسم گفت: مراسم جشن ستارگان با هدف […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    در مراسمی با عنوان جشن ستارگان با حضور ۳۰۰ دانش آموز نخبه و معلم منتخب منطقه رخ از برترین های طرح و برنامه های آموزشی این بخش در شهر رباط سنگ تجلیل شد.

    تجلیل از برترین های طرح و برنامه های آموزشی بخش رخ

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، رئیس آموزش و پرورش جلگه رخ در این مراسم گفت: مراسم جشن ستارگان با هدف انگیزه بخشی به دانش آموزان و نقش موثر آنان در کسب موفقیت در عرصه های مهم کشوری همچون کنکور برپا شد. 

    حمید قلی زاده  افزود: این دانش آموزان در مدت دو سال گذشته و در طرح و برنامه های آموزشی صاحب مقام برتر در خراسان رضوی شدند.

    وی گفت: رتبه های برتر منطقه رخ نور اميدی را در دانش آموزانی كه امسال در رقابت كنكور شركت کرده اند را روشن كرده است كه يقينا موجب تلاش اميدوارانه فرزندان این خطه از میهن اسلامی خواهد بود.

    فنودی رئیس اداره آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: بی شک ما اعتباراتی را برای تقویت کمیته های کیفیت بخشی مدارس قرار می دهیم.

    جعفری بخشدار جلگه رخ هم در این مراسم با قدردانی از مسئولان آموزش و پرورش منطقه که برای تربیت و دانش اندوزی دانش آموزان تلاش کردند افزود: آموزش و پرورش دو رسالت بزرگ را دنبال می کند، یکی سواد آموزی و  کسب علم  و دیگری آراستگی افراد به فضیلت انسانی واخلاق است.

    رئیس شورای آموزش و پرورش جلگه رخ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت: در همه محافل از شهدای عزیز کشور به بزرگی یاد می شود و دانش آموزان ما نیز باید نخبه بودن را از آنان یاد بگیرند. 

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.