حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13139 تعداد نوشته های امروز : 39×
تجلیل از دو هنرمند پیشکسوت نیشابوری
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۹ ساعت: 9:29
  • شناسه : 26160

    معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با حضور در منزل دو هنرمند پیشکسوت نیشابوری از آنان تجلیل کرد.    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، جلیل سروری در حاشیه برگزاری اولین گردهمایی کارشناسان هنری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های خراسان رضوی در نیشابور، گفت: مردم نیشابور، هنرمند […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با حضور در منزل دو هنرمند پیشکسوت نیشابوری از آنان تجلیل کرد.

    تجلیل از دو هنرمند پیشکسوت نیشابوری

     

     به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، جلیل سروری در حاشیه برگزاری اولین گردهمایی کارشناسان هنری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های خراسان رضوی در نیشابور، گفت: مردم نیشابور، هنرمند پرور، مهربان و با سخاوت هستند و در رشته‌های هنری مختلف هنری بزرگانی داشته و دارند.

     

     وی افزود: توفیق حاصل شد تا در معیت کارشناسان استان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، با دو هنرمند پیشکسوت نیشابوری، «استاد ابوالقاسم دانشجو» و «استاد عزیزالله صادقی» دیدار کنیم. 

     

     سروری ادامه داد: استاد ابوالقاسم دانشجو در رشته خوشنویسی و استاد عزیزالله صادقی در رشته هنر‌های نمایشی خدمات شایانی داشته و شاگردان بسیاری را پرورش داده اند.

     

    معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: با حضور در منزل این دو بزرگوار با شنیدن سخنان و رهنمود‌های آنان از خدمات بی بدیلشان تجلیل شد.

     

    تجلیل از دو هنرمند پیشکسوت نیشابوری

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.