حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13018 تعداد نوشته های امروز : 40×
تجلیل از کتابخوان روشندل کتابخانه شهید مطهری فریمان 
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۸ ساعت: 14:18
  • شناسه : 27916

    به مناسبت روز عصای سفید، آیین تجلیل از مقام شامخ آقای جلال فضایی کتابخوان روشندل کتابخانه شهید آیت الله دکتر مرتضی مطهری شهرستان فریمان برگزار شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فریمان با اشاره به اینکه در این مراسم از جلال فضایی عضو روشن دل کتابخانه عمومی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    به مناسبت روز عصای سفید، آیین تجلیل از مقام شامخ آقای جلال فضایی کتابخوان روشندل کتابخانه شهید آیت الله دکتر مرتضی مطهری شهرستان فریمان برگزار شد.

    تجلیل از کتابخوان روشندل کتابخانه شهید مطهری فریمان 

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فریمان با اشاره به اینکه در این مراسم از جلال فضایی عضو روشن دل کتابخانه عمومی شهید مطهری با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش قدردانی به عمل آمد گفت:افراد روشن دل اگرچه نمی توانند ببیند اما در ضمیر خودآگاهی آنان همه چیز به زیبایی ترسیم شده است.

    زهرا حسینی افزود: این عزیران با توجه به شرایطی که دارند دارای بینش آگاه، ضمیر پاک، وقدرت تشخیص زیادی هستند که جبران کمبود عضو نداشته را می کند.

    فریمان شهرستانی تاریخی با طبیعتی متفاوت یکی از مقاصد سفر و گردشگری در  استان خراسان رضوی است.

    شهر فریمان در فاصله ٧۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر مشهد قرار دارد و حدود ٢/۵ درصد از مساحت خراسان رضوی را به خود اختصاص داده است.

    این شهرستان از شمال و غرب به شهرستان مشهد، از جنوب به شهرستان‌های تربت حیدریه و زاوه و از شرق به شهرستان تربت جام منتهی می‌شود.  

    فریمان دارای دو بخش مرکزی و قلندرآباد است و ۵ دهستان با نام‌های فریمان، سنگ‌بست، بالابند، سفیدسنگ و قلندرآباد دارد.  

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.