حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
تجهیز اتاق تهیه دارو‌های شیمی درمانی بیمارستان فوق تخصصی شرق کشور
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۲ ساعت: 10:11
  • شناسه : 26708

    به همت خیر سلامت اتاق تهیه دارو‌های شیمی درمانی کودکان بیمار بیمارستان فوق تخصصی دکتر شیخ تجهیز شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس بیمارستان  فوق تخصصی کودکان دکتر شیخ گفت:  دو دستگاه جدید هود برای تهیه دارو‌های شیمی درمانی در بخش‌های شیمی درمانی و هماتولوژی این مرکز به همت خیر سلامت […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    به همت خیر سلامت

    اتاق تهیه دارو‌های شیمی درمانی کودکان بیمار بیمارستان فوق تخصصی دکتر شیخ تجهیز شد.

    تجهیز اتاق تهیه دارو‌های شیمی درمانی بیمارستان  فوق تخصصی شرق کشور

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس بیمارستان  فوق تخصصی کودکان دکتر شیخ گفت:  دو دستگاه جدید هود برای تهیه دارو‌های شیمی درمانی در بخش‌های شیمی درمانی و هماتولوژی این مرکز به همت خیر سلامت نصب و راه اندازی شد.

    دکتر علی قاسمی با قدردانی از این اقدام خیر خواهانه افزود:  خیر سلامت این دو دستگاه را  به ارزش بیش از ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خریداری کرد.

    وی  گفت: از ویژگی‌های دستگاه جدید این است که مضرات این دارو‌ها را برای کارکنان این بخش کاهش می‌دهد، زیرا  دارو‌های شیمیایی که برای درمان بیماران سرطانی استفاده می‌شود در عین دارا بودن آثار درمانی برای بیماران، می‌تواند  آثار سمی و خطرناکی بر گروه درمان و به خصوص پرستاران که در تماس با این دارو‌ها هستند، داشته باشند.

    رئیس بیمارستان دکتر شیخ  افزود: با توجه به این که این بیمارستان، تنها بیمارستان ارائه خدمات به بیماران سرطانی و کلیوی در شرق کشور  است حدود ۵۰۰۰   بیمار سرطانی از خدمات این بخش‌ها استفاده می‌کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.