حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
تحویل یک دستگاه آمبولانس به اورژانس نیشابور
  • ۱۴۰۳-۰۷-۳۰ ساعت: 18:14
  • شناسه : 28475

    آغاز فرآیند نوسازی ناوگان اورژانس ۱۱۵ فرآیند نوسازی ناوگان اورژانس ۱۱۵ نیشابور، با تحویل یک دستگاه آمبولانس آغاز شد.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: فرآیند تحویل آمبولانس‌های جدید سازمان اورژانس با اهدای یک دستگاه آمبولانس پیشرفته و جدید تویوتا تیپ B […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    آغاز فرآیند نوسازی ناوگان اورژانس ۱۱۵

    فرآیند نوسازی ناوگان اورژانس ۱۱۵ نیشابور، با تحویل یک دستگاه آمبولانس آغاز شد.

    تحویل یک دستگاه آمبولانس به اورژانس نیشابور

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: فرآیند تحویل آمبولانس‌های جدید سازمان اورژانس با اهدای یک دستگاه آمبولانس پیشرفته و جدید تویوتا تیپ B مدل ۲۰۲۴ به اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور آغاز شد.

     

     حمید حسینی افزود: این مرکز نیازمند دست کم ۱۰ دستگاه آمبولانس دیگر برای بهبود خدمات خود است که با مساعدت رییس سازمان اورژانس کشور این فرآیند تا تحویل تمامی آمبولانس‌های مورد نیاز ادامه دارد.

     

    وی با بیان اینکه بخش اعظمی از هزینه‌های این مرکز مربوط به نگهداشت آمبولانس‌ها است، افزود: در چند سال اخیر تمامی پایگاه‌هایی که به بهره‌برداری رسیدند از آمبولانس‌های موجود استفاده می‌کردند.

     

    این مسئول همچنین با تأکید بر اهمیت نوسازی ناوگان اورژانس دانشگاه و نقش خیرین سلامت در این حوزه، گفت: در بسیاری از مناطق، حمایت‌های مالی و معنوی خیرین، گامی مؤثر در بهبود خدمات‌رسانی اورژانس و کاهش زمان پاسخگویی به مددجویان داشته که امیدوارم با تداوم مشارکت خیرین بتوانیم قدم‌های مثبتی در راستای خدمت به مردم برداریم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.