حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13154 تعداد نوشته های امروز : 54×
تحویل ۲۲ هزار واکسن آنفلوانزا به دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۸ ساعت: 14:48
  • شناسه : 26051

    ۲۲ هزار واکسن آنفلوانزا به دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحویل شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس گروه پیشگیری و مقابله با بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد  گفت: وزارت بهداشت بیش از ۲۲ هزار واکسن آنفلوانزا شامل ۹ هزار و ۸۰ مورد واکسن ایرانی و ۱۳ هزار و ۸۵۰ مورد […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    ۲۲ هزار واکسن آنفلوانزا به دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحویل شد.

    تحویل ۲۲ هزار واکسن آنفلوانزا به دانشگاه علوم پزشکی مشهد

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس گروه پیشگیری و مقابله با بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد  گفت: وزارت بهداشت بیش از ۲۲ هزار واکسن آنفلوانزا شامل ۹ هزار و ۸۰ مورد واکسن ایرانی و ۱۳ هزار و ۸۵۰ مورد واکسن خارجی در اختیار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار گرفته است.

    دکتر زهرا نهبندانی افزود: کارکنان حوزه بهداشت و درمان بخصوص بخش‌های عفونی، افراد بالای ۶۵ سال، کارمندان محیط زیست و دامپزشکی و جانبازان تحت پوشش بنیاد شهید، بیماران مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای و کودکان  از جمله افرادی هستند که بهتر است واکسن آنفلوانزا را دریافت کنند و دیگر افراد می‌توانند از داروخانه‌های سطح شهر تهیه  و تزریق کنند.

    وی با بیان اینکه بیماری آنفلوانزا مسری است و علائم آنفلوانزا می‌تواند تا ۱۴-۷ روز باقی بماند، گفت: گرفتگی و آبریزش بینی، عطسه، بدن درد و خستگی کلی بدن از علائم ابتلا به آنفلوانزا است و شدیدتر از علائم سرماخوردگی است که می‌تواند منجر به عفونت گوش و ذات‌الریه شود..

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.