حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
تداوم روند کاهشی دما در خراسان رضوی
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۳ ساعت: 13:43
  • شناسه : 26991

    روند کاهش دما در خراسان رضوی تداوم می‌یابد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: روند کاهشی دما از دیشب در استان آغاز شده است و تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت و موجب خنک‌تر شدن هوای خراسان رضوی می‌شود. براساس این گزارش میانگین بیشینه دما […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    روند کاهش دما در خراسان رضوی تداوم می‌یابد.

    تداوم روند کاهشی دما در خراسان رضوی

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: روند کاهشی دما از دیشب در استان آغاز شده است و تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت و موجب خنک‌تر شدن هوای خراسان رضوی می‌شود.

    براساس این گزارش میانگین بیشینه دما در روز‌های پایانی هفته در مقایسه با امروز حدود ۶ درجه کاهش می‌یابد و هوای خنک،  این روز‌های خراسان رضوی را سردتر می‌کند.

    در روز‌های پایانی هفته، وزش باد و بارش‌های پراکنده نیز در خراسان رضوی شدت می‌گیرد که وزش باد در مناطق شرقی توام با خسارت خواهد بود و بارش‌های پراکنده نیز مناطق شمالی و ارتفاعات را در بر می‌گیرد.

    مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی  اعلام کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با ۶ و بردسکن با ۳۲ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده است و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۱ تا ۲۴ درجه را به ثبت رساند.

     دمای کنونی مشهد ۲۰ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، دما در این کلانشهر امروز تا ۲۳ درجه بالا می‌رود، اما بیشینه دمای هوای مشهد در روز چهارشنبه  به ۱۹ درجه کاهش می‌یابد

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.