حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13097 تعداد نوشته های امروز : 119×
تشییع پیکر شهیده معصومه کرباسی در مشهد
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۲ ساعت: 19:53
  • شناسه : 29010

    آیین استقبال و تشییع پیکر مطهر ‌معصومه کرباسی اولین شهیده مقاومت جمهوری اسلامی ایران امشب در حرم مطهر رضوی برگزار شد.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مراسم تشییع پیکر شهیده راه مقاومت «معصومه کرباسی» امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور زائران و مجاوران حرم مطهر امام رضا (ع) در […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    آیین استقبال و تشییع پیکر مطهر ‌معصومه کرباسی اولین شهیده مقاومت جمهوری اسلامی ایران امشب در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

    تشییع پیکر شهیده معصومه کرباسی در مشهد

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مراسم تشییع پیکر شهیده راه مقاومت «معصومه کرباسی» امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور زائران و مجاوران حرم مطهر امام رضا (ع) در رواق امام خمینی (ره) برگزار شد.  

     

    مراسم استقبال از این بانوی شهیده از حدود ساعت ۱۵:۳۰ در فرودگاه شهید هاشمی نژاد  مشهد برگزار شد و سپس پیکر مطهر این بانوی شهید با حضور مردم ولایتمدار به سمت حرم مطهر رضوی تشییع شد.  

     

    چند روز پیش در یک عملیات پهپادی توسط رژیم غاصب صهیونیستی، رضا عواضه از شیعیان لبنان و همسر وی معصومه کرباسی در منطقه جنوب لبنان مورد اصابت موشک‌ های پهپادی قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.  

     

    شهیده کرباسی فارغ‌ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز و از فعالان فرهنگی و رسانه‌ ای بود که در سال ۱۳۸۲ با هم‌ کلاسی لبنانی خود شهید رضا عواضه که هر دو از نخبگان علمی بودند، ازدواج کرد و در سال ۱۳۸۳ به همراه همسرش به لبنان رفت.

     

    پیش از این مراسم ورود پیکر مطهر شهیده معصومه کرباسی به کشور و استقبال از این بانوی شهید در معراج شهدای تهران برگزار شده بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.