حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
تصادف دو خودرو در نیشابور
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۳ ساعت: 11:02
  • شناسه : 26953

    بی احتیاطی راننده پراید منجر به تصادف در بلوار پژوهش نیشابور شد. .   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: در پی اعلام برخورد دو دستگاه خودرو پراید در بلوار پژوهش (جاده روستای صومعه) به سامانه ۱۲۵، نجاتگران ایستگاه شهید صدیقی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    بی احتیاطی راننده پراید منجر به تصادف در بلوار پژوهش نیشابور شد.

    .

    تصادف دو خودرو در نیشابور

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: در پی اعلام برخورد دو دستگاه خودرو پراید در بلوار پژوهش (جاده روستای صومعه) به سامانه ۱۲۵، نجاتگران ایستگاه شهید صدیقی به محل اعزام شدند.

    ابوالفضل اسدی گفت: در این حادثه یک دستگاه خودرو پراید که از سمت شمال به جنوب در حرکت بود به علت بی احتیاطی راننده و استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی با یک دستگاه پراید که در حاشیه بلوار پارک شده بود برخورد کرد.

    ‌وی گفت: نجاتگران ایستگاه شهید صدیقی پس از رسیدن به محل حادثه ضمن اجرای عملیات احتیاط حریق نسبت به ایمن سازی محل حادثه اقدام نموده و خودروهای فوق را تحویل ماموران انتظامی دادند.

    این حادثه خسارت جانی نداشت. 

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.