حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
تعیین سرپرست شهرداری ششتمد | خبرگزاری صدا و سیما
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۳ ساعت: 19:57
  • شناسه : 27049

    مهدی حسین‌ پور سرپرست شهرداری ششتمد شد.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، اعضای شورای اسلامی ششتمد، در پی استعفای شهردار این شهر، «مهدی حسین‌ پور» را به عنوان سرپرست شهرداری تعیین کردند. حسین‌ پور، از کارمندان شهرداری ششتمد و از فعالان حوزه رسانه است که اکنون سکان مرکز شهرستان تازه‌ تاسیس […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    مهدی حسین‌ پور سرپرست شهرداری ششتمد شد.

    تعیین سرپرست شهرداری ششتمد

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، اعضای شورای اسلامی ششتمد، در پی استعفای شهردار این شهر، «مهدی حسین‌ پور» را به عنوان سرپرست شهرداری تعیین کردند.

    حسین‌ پور، از کارمندان شهرداری ششتمد و از فعالان حوزه رسانه است که اکنون سکان مرکز شهرستان تازه‌ تاسیس ششتمد به وی سپرده شده است.

    محمد صادقی شهردار مستعفی ششتمد که از تیرماه سال ۱۴۰۱ عهده‌ دار این سمت شده بود، هفته گذشته استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی شهر کرد که مورد موافقت اعضای شورا قرار گرفت.

    شهر ششتمد مرکز شهرستانی به همین نام در ۳۷ کیلومتری جنوب سبزوار واقع شده است.

    ششتمد، بخشی در تابعیت شهرستان سبزوار بود که در اردیبهشت ۱۳۹۹ با مصوبه هیات وزیران از این شهرستان جدا شده و در قامت شهرستانی مستقل موجودیت یافت.

     
     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.