حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13097 تعداد نوشته های امروز : 119×
توانمندسازی نابینایان برای آینده جامعه ارزشمند است
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۲ ساعت: 18:47
  • شناسه : 28993

    تولیت آستان قدس رضوی: تولیت آستان قدس رضوی با حضور در یکی از مدارس دانش آموزان نابینا در برنامه چهارشنبه‌ های امام رضایی این مدرسه شرکت کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی امروز در پیش‌ دبستانی «طراوت سزاوار رحمت» و دبستان «زنده‌ یاد مهندس محمدعمرانی» که ویژه دانش‌ آموزان نابینا […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    تولیت آستان قدس رضوی:

    تولیت آستان قدس رضوی با حضور در یکی از مدارس دانش آموزان نابینا در برنامه چهارشنبه‌ های امام رضایی این مدرسه شرکت کرد.

    توانمندسازی نابینایان برای آینده جامعه ارزشمند است

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی امروز در پیش‌ دبستانی «طراوت سزاوار رحمت» و دبستان «زنده‌ یاد مهندس محمدعمرانی» که ویژه دانش‌ آموزان نابینا و کم‌ بینای مشهدی است، حضور یافت و ضمن شرکت در برنامه چهارشنبه‌ های امام رضایی مدارس، از بخش‌ های مختلف این مرکز آموزشی بازدید کرد.

    حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در جمع خیران، مدیران و مربیان این مرکز آموزشی ویژه کودکان کم‌ بینا و نابینا، از تلاش‌ های آنها برای کمک به کاهش مشکلات و موانع زندگی نابینایان و فراهم‌ آوردن شرایط تحصیل و زندگی آنها تجلیل کرد و افزود: تلاش‌ های خیران، مدیران، معلمان و مربیان آموزشی برای توانمندسازی نابینایان و کم بینای کشورمان و تلاش برای تبدیل کودکان نابینا به اعضایی مؤثر در آینده جامعه بسیار ارزشمند است.

    وی با تقدیر از زحمات معلمان مدارس استثنائی از جمله مراکز آموزشی نابینایان، اظهار کرد: آموزش کودکان به ویژه آن‌ هایی که دارای محرومیت‌ هایی هستند، بسیار دشوار و نیازمند صبر و سعه صدر فراوان است اما معلمان باید در نظر داشته باشند که به یکی از بهترین بندگان خدا خدمت می‌ کنند و آنها را به عناصری مفید و ارزشمند برای جامعه مبدل می‎ سازند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.