حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13073 تعداد نوشته های امروز : 95×
توزیع کننده داروی قاچاق در مشهد دستگیر شد
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۵ ساعت: 19:11
  • شناسه : 27483

    یک فرد متهم به توزیع خارج از شبکه دارو به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در مشهد شناسایی و دستگیر شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع خارج از شبکه دارو توسط فردی سودجو در شهر مشهد، پیگیری موضوع در دستور […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    یک فرد متهم به توزیع خارج از شبکه دارو به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در مشهد شناسایی و دستگیر شد.

    توزیع کننده داروی قاچاق در مشهد دستگیر شد
    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع خارج از شبکه دارو توسط فردی سودجو در شهر مشهد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

    سرهنگ حسین جوانبخت افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی با انجام تحقیقات نامحسوس و با هماهنگی مقام قضایی یک متهم را دستگیر کردند.

    رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی گفت: با انجام تحقیقات میدانی و ردگیری داروها، توزیع خارج از شبکه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال توسط متهم محرز و کشف شد.

    جوانبخت افزود: متهم به مراجع قضایی معرفی شد و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی خارج از چهارچوب قانون، می توانند موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۰۹۶۳۰۰ به پلیس اعلام کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.