حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
توزیع ۱۰ هزار تن کنسانتره و نهاده‌ های دامی در بردسکن
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۳ ساعت: 18:29
  • شناسه : 27042

    بیش از ۱۰ هزار تن کنسانتره و نهاده‌های دامی از ابتدای امسال تا کنون بین دامداران بردسکن توزیع شده است.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی بردسکن گفت: در نتیجه خشکسالی‌ های متعدد، تعداد دام سبک این شهرستان در سه سال گذشته از ۳۶۰ هزار راس به ۱۶۰ […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    بیش از ۱۰ هزار تن کنسانتره و نهاده‌های دامی از ابتدای امسال تا کنون بین دامداران بردسکن توزیع شده است.

    توزیع ۱۰ هزار تن کنسانتره و نهاده‌ های دامی در بردسکن

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی بردسکن گفت: در نتیجه خشکسالی‌ های متعدد، تعداد دام سبک این شهرستان در سه سال گذشته از ۳۶۰ هزار راس به ۱۶۰ هزار کاهش یافته است.

    مهدی مسروری مجموع دام‌ های سبک و سنگین این شهرستان را ۱۶۸ هزار راس اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۱۶۰ هزار راس دام سبک، ۴ هزار و ۵۰۰ راس دام سنگین گاو شیری و ۳ هزار و ۵۰۰ نفر شتر جمعیت دامی شهرستان است.

    مسروری ادامه داد: بیش از ۱۰ هزار تن کنسانتره و نهاده‌ های دامی از ابتدای امسال تا کنون بین دامداران بردسکن توزیع شده است. 

    مدیر جهاد کشاورزی بردسکن گفت: درآمد ۸۵ درصد جمعیت شهرستان از راه کشاورزی است ولی صنعت دامداری پرواری توانسته است اشتغال قابل توجهی را ایجاد کند.

    مسروری با بیان اینکه در سطح شهرستان ۵ هزار بهره بردار دام سبک و ۵۶۰ بهره بردار دام سنگین فعالیت می کنند، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت دامی که در بردسکن وجود دارد، ایجاد زنجیره تولید دام در شهرستان ضروری است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.