حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
توزیع ۶۷۵ تن کالای اساسی در تربت‌حیدریه
  • ۱۴۰۳-۰۷-۳۰ ساعت: 13:01
  • شناسه : 28387

    ۶۷۵ تن کالای اساسی از ابتدای امسال تاکنون در راستای تامین امنیت غذایی در تربت حیدریه توزیع شد.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تربت‌حیدریه گفت: این میزان شامل۵۲۲ تن شکر، ۴۰ تن مرغ منجمد، ۸۴ تن برنج هندی، ۱۹ تن گوشت قرمز منجمد و ۱۰ تن گوشت […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    ۶۷۵ تن کالای اساسی از ابتدای امسال تاکنون در راستای تامین امنیت غذایی در تربت حیدریه توزیع شد.

    توزیع ۶۷۵ تن کالای اساسی در تربت‌حیدریه

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تربت‌حیدریه گفت: این میزان شامل۵۲۲ تن شکر، ۴۰ تن مرغ منجمد، ۸۴ تن برنج هندی، ۱۹ تن گوشت قرمز منجمد و ۱۰ تن گوشت گرم گوساله بود.

    علیرضا قادری افزود: این اقلام در فروشگاه‌های مجاز شهرستان تربت حیدریه و بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار از طریق معاونت بازرگانی و پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی و توسط این مدیریت تامین و توزیع شد.

    وی بیان کرد:  در راستای پایش و نظارت و ‌بازرسی از ابتدای امسال تاکنون، ۹۹۰ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و صنفی در حوزه تولید محصولات کشاورزی و دامی انجام شد و متخلفان به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

    قادری افزود: کارگروه تنظیم بازار در راستای کنترل بازار و با هدف حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، محدود کردن دست افراد سودجو و حفظ رقابت سالم در بازار توسط بخش دولتی صورت می‌گیرد.

    وی اضافه کرد: این سازمان وظیفه دارد به منظور تامین امنیت غذایی و حمایت از حقوق مردم برخی کالاهای اساسی را به قیمت مصوب تامین و توزیع کند و در دسترس مردم قرار دهد.

    هم اکنون در شهرستان تربت‌حیدریه افزون بر ۱۲ هزار واحد صنفی در قالب ۴۲ اتحادیه در چهار بخش توزیعی، خدماتی، تولیدی و خدمات فنی فعالیت دارند که ۴۶ درصد اصناف در بخش توزیعی، ۲۴ درصد در بخش تولیدی، ۱۸ درصد در بخش خدمات فنی و ۱۲ درصد در حوزه خدماتی فعالیت دارند.

    مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.