حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13097 تعداد نوشته های امروز : 119×
توقیف کامیون حامل دام قاچاق در بردسکن
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۲ ساعت: 18:11
  • شناسه : 28979

    با توقیف یکدستگاه کامیون حمل بار ۴۶ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان بردسکن کشف شد به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی درونه در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل محور مواصلاتی بردسکن-طبس به یک دستگاه […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    با توقیف یکدستگاه کامیون حمل بار ۴۶ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان بردسکن کشف شد

    توقیف کامیون حامل دام قاچاق در بردسکن

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی درونه در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل محور مواصلاتی بردسکن-طبس به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک و این خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

    سرهنگ محمود مختاری افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این کامیون ۴۶ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال که فاقد هرگونه مجوز حمل بود را کشف کردند.

    وی با اشاره به تحویل احشام به اداره دامپزشکی گفت: در این رابطه یک متخلف دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.