حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
تولید۱۸۷ تن گوشت بوقلمون در تربت‌ حیدریه
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۱ ساعت: 17:22
  • شناسه : 28714

    ۱۸۷ تن گوشت از ابتدای امسال تا کنون در پنج واحد پرورش بوقلمون در تربت حیدریه تولید و به بازار مصرف عرضه شده‌ است.  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تربت‌حیدریه در نشست کارگروه، آب، کشاورزی و منابع طبیعی گفت:در این مدت ۲ هزار و ۱۰۰ تن  انواع گوشت قرمز در تربت […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    ۱۸۷ تن گوشت از ابتدای امسال تا کنون در پنج واحد پرورش بوقلمون در تربت حیدریه تولید و به بازار مصرف عرضه شده‌ است.

    تولید۱۸۷ تن گوشت بوقلمون در تربت‌ حیدریه

     به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تربت‌حیدریه در نشست کارگروه، آب، کشاورزی و منابع طبیعی گفت:در این مدت ۲ هزار و ۱۰۰ تن  انواع گوشت قرمز در تربت حیدریه تولید شده است.

    علیرضا قادری  افزود: سالانه به طور متوسط ۴۳۰ هزار تن محصولات کشاورزی و دامی در شهرستان تربت حیدریه تولید می‌شود که ۳۷۰ هزار تن از این میزان سهم بخش کشاورزی است.

    وی بیان کرد: در نیمه نخست امسال نزدیک به ۲۴ تن شیر و همچنین هزار و ۸۱۸ تن تخم‌مرغ از پنج واحد تولید مرغ تخم‌گذار این شهرستان تولید شده است.

    قادری با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه اصلاح نژاد با هدف افزایش کمی و کیفی فرآورده‌های دامی در تربت حیدریه تصریح کرد: لازمه جهش تولید در بخش کشاورزی و دامداری هماهنگی و هم افزایی بیشتر دستگاه‌های اجرایی در شهرستان است.

    علی‌اکبر کی‌پور فرماندار تربت حیدریه  همچنین در این جلسه گفت: اولویت‌بندی طرح‌های آبخیزداری، توسعه کشت گلخانه‌ای، حضور مروجان و آموزش مستمر در بخش کشاورزی، تهیه بانک اطلاعاتی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تکمیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی و دامداری باید در اولویت تصمیم‌سازی قرار گیرد.

    مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه با مزیت‌های مختلف در حوزه کشاورزی، معدن، صنعت و تجارت در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.