حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
تولید سالانه بیش از ۵۰ تن عسل در بردسکن
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۲ ساعت: 9:01
  • شناسه : 26692

    سالانه بیش از ۵۰ تن عسل بهاره و پاییزه در بردسکن تولید شد.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی بردسکن گفت: این شهرستان دارای ۵ هزار کلنی زنبور عسل مهاجر و غیر بومی است و بر اساس آمار، اشتغال زایی ۱۱۰ نفر را به صورت مستقیم و ۱۰۰ نفر را […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    سالانه بیش از ۵۰ تن عسل بهاره و پاییزه در بردسکن تولید شد.

    تولید سالانه بیش از ۵۰ تن عسل در بردسکن

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی بردسکن گفت: این شهرستان دارای ۵ هزار کلنی زنبور عسل مهاجر و غیر بومی است و بر اساس آمار، اشتغال زایی ۱۱۰ نفر را به صورت مستقیم و ۱۰۰ نفر را به طور غیرمستقیم فراهم کرده است.

    مهدی مسروری با اشاره به شرایط آب و هوایی مناسب و پوشش گیاهی خوب این شهرستان، افزود: عسل تولیدی در این شهرستان، به علت تنوع بالای گیاهان دارویی، ارزش غذایی زیادی دارد و از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

    او ادامه داد: آمارگیری و بازدید میدانی از زنبورستان‌های شهرستان به مدت ۱۳ روز از ۷ مهرماه امسال آغاز و تا ۱۹ مهرماه توسط کارشناسان انجام شد.

    مسروری افزود: سرشماری زنبورستان‌ها فرصتی مناسب برای بهبود مدیریت و برنامه‌ریزی صنعت زنبورداری است که با جمع‌آوری اطلاعات دقیق، می‌توان به زنبورداران خدمات بهتری ارائه و کیفیت تولید عسل را افزایش داد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.