حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
تکمیل ساخت ۳۷۰ هزار مسکن ملی تا دو سال آینده
  • ۱۴۰۳-۰۷-۳۰ ساعت: 19:51
  • شناسه : 28490

    ۳۷۰ هزار مسکن ملی که میانگین پیشرفت آن حدود ۲۰ درصد است، در دو سال اول دولت چهاردهم تکمیل و به مردم تحویل داده خواهد شد.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود ۳۷۰ هزار مسکن ملی در دو سال اول دولت چهاردهم، تکمیل و به مردم […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    ۳۷۰ هزار مسکن ملی که میانگین پیشرفت آن حدود ۲۰ درصد است، در دو سال اول دولت چهاردهم تکمیل و به مردم تحویل داده خواهد شد.

    تکمیل ساخت ۳۷۰ هزار مسکن ملی تا دو سال آینده

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود ۳۷۰ هزار مسکن ملی در دو سال اول دولت چهاردهم، تکمیل و به مردم تحویل داده می شود.

    بیات منش در همایش ملی جایگاه انبوه سازان در طرح جامع مسکن با حضور انبوه سازان کشور در مشهد گفت: در بحث مسکن حمایتی که هم مورد توجه دولت است و هم در قانون به آن اشاره شده، وظیفه دولت عرضه مسکن حمایتی با اولویت محرومان، دهک‌ های پایین و کارگران است که ۸۰۰ هزار واحد در این بخش شروع شده بود.

    او افزود: از شروع اقدام ملی مسکن در این بخش، حدود ۲۰ هزار واحد به اتمام رسیده است؛ برای حدود ۳۷۰ هزار مسکن با بانک‌ ها عقد قرارداد شده و بقیه باید پیگیری شود تا تامین منابع توسط بانک‌ ها اتفاق بیفتد.

     

    بیات منش ادامه داد: میانگین پیشرفت این طرح ها حدود ۲۰ درصد است که امیدواریم بخش اول را در دو سال اول این دولت تکمیل کنیم و به مردم تحویل دهیم.

     

    او گفت: بخش دوم این طرح ها که حدود ۴۰۰ هزار واحد است، هنوز در مرحله زمین، فوندانسیون و آماده‌ سازی  است که تا پایان این دولت آن را هم تکمیل خواهیم کرد.

     

    معاون وزیر راه با اشاره به تعهداتی که از گذشته در زمینه مسکن بر عهده این وزارتخانه است، ادامه داد: مسکن محرومان، قانون جوانی جمعیت، حدود ۲۰ هزار واحد مسکن مهر و قانون جامع ایثارگران از مسکن های حمایتی است که باید تامین شود.

     

    بیات منش گفت: در بخش اول طرح های نهضت ملی مسکن حدود ۹۰ درصد این طرح ها در استان‌ ها توسط انبوه سازان انجام شده و ۱۰ درصد بقیه توسط زمین به صورت گروه ساخت به خود مردم واگذار شده بود و برای بخش دوم هم که ۴۰۰ هزار واحد است پیگیر هستیم تا از ظرفیت انبوه سازان استفاده کنیم.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.