حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
تکمیل طرح‌ های ورزشی در تایباد نیازمند ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۲ ساعت: 16:31
  • شناسه : 26824

    ۶ طرح ورزشی در حال ساخت در شهرهای تایباد، کاریز، مشهدریزه و روستای پلبند در حال ساخت است.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار تایباد گفت: حوزه ورزش شهری و روستایی این شهرستان مرزی، ۶ طرح در حال ساخت دارد که تکمیل آن‌ ها نیازمند ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار است. […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    ۶ طرح ورزشی در حال ساخت در شهرهای تایباد، کاریز، مشهدریزه و روستای پلبند در حال ساخت است.

    تکمیل طرح‌ های ورزشی در تایباد نیازمند ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار تایباد گفت: حوزه ورزش شهری و روستایی این شهرستان مرزی، ۶ طرح در حال ساخت دارد که تکمیل آن‌ ها نیازمند ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار است.

    مهدی شیردل امروز در حاشیه بازدید از فضاهای ورزشی نیمه تمام این شهرستان افزود: این طرح های ورزشی در شهرهای «تایباد، کاریز، مشهدریزه و روستای پلبند» در حال اجرا است و از پیشرفت فیزیکی بین ۱۵ تا ۹۰ درصد برخوردار هستند.

    وی با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی شهر «کاریز» از مهم‌ ترین طرح های نیمه تمام شهرستان تایباد است، اظهار کرد: تکمیل این طرح ورزشی یکی از مهم ترین مطالبات ورزشکاران و مردم این شهر است که تاکنون در مراحل ساخت آن افزون بر ۳۰ میلیارد ریال از سوی خیران هزینه شده است و تا پایان مهرماه مرحله نصب چمن آن به پایان خواهد رسید.

    به گفته وی، برای تکمیل نهایی این طرح ۶۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است.

    فرماندار تایباد ادامه داد: کمبود نیروی انسانی برای مدیریت فضاهای ورزشی یکی از مهمترین دغدغه های حوزه ورزش شهرستان تایباد است، سالانه افزون بر ۲۰ میلیارد ریال برای نگهداری اماکن ورزشی این منطقه هزینه پیش بینی می شود.

    وی با اشاره به اینکه سرانه فضاهای ورزشی روباز و سرپوشیده تایباد برای هر نفر پایین تر از استانداردهای لازم است، گفت: در یک سال گذشته ۹۰ درصد فضاهای ورزشی سرپوشیده و روباز تایباد با اعتباری بیش از ۱۳ میلیارد ریال بهسازی شده اند.

    شیردل بیان کرد: هم اکنون شهرستان تایباد، ۱۱ فضای ورزشی شهری و روستایی با ۳۷ هیات ورزشی فعال دارد.

    وی اضافه کرد: هم اکنون چهار هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته های مختلف ورزشی مردان و زنان در شهرستان تایباد فعالیت دارند.

    شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد متشکل از ۲ بخش مرکزی و میان ولایت با ۳۸ روستا در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.