حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13073 تعداد نوشته های امروز : 95×
تکمیل ۴۵ طرح بزرگ، اولویت شورای ششم شهر مشهد
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۲ ساعت: 14:58
  • شناسه : 28922

    تکمیل ۴۵ طرح بزرگ در اولویت شورای ششم شهر مشهد قرار دارد و تا پایان کار دوره ششم شورا این طرح‌ها پایان می‌یابد.     به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  رییس شورای اسلامی شهر مشهد امروز در صد و بیست و هشتمین جلسه علنی شورا گفت:در حال رایزنی با شهرداری مشهد برای تکمیل نهایی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    تکمیل ۴۵ طرح بزرگ در اولویت شورای ششم شهر مشهد قرار دارد و تا پایان کار دوره ششم شورا این طرح‌ها پایان می‌یابد.

     

    تکمیل ۴۵ طرح بزرگ، اولویت شورای ششم شهر مشهد

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  رییس شورای اسلامی شهر مشهد امروز در صد و بیست و هشتمین جلسه علنی شورا گفت:در حال رایزنی با شهرداری مشهد برای تکمیل نهایی فهرست  این طرحها هستیم.

     

    مهدی ناصحی  افزود: برنامه ریزی شده تا پایان زمان فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی در مشهد، همه طرحها با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت با تامین منابع از سوی مدیریت شهری تکمیل شود.

     

    رییس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: معاونت اقتصادی شهرداری تلاش‌های بسیار زیادی برای نقد کردن اوراق مشارکت انجام داد و تاکنون پنج هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای اجرای طرح‌های زیرساختی مشهد به فروش رسیده است.

     

    مهدی ناصحی افزود: با این رقم، کلانشهر مشهد توانسته بیشترین اوراق مشارکت را در میان کلانشهر‌های کشور به فروش برساند، جذب این مقدار اوراق مشارکت در این ایام که کشور با کمبود نقدینگی مواجه بوده، میزان قابل توجهی است.

    به گفته وی، اوراق مشارکت در اختیار شهرداری قرار گرفته است تا پس از تامین تضامین بانکی در اختیار پیمانکاران طرح‌های شهری قرار گیرد.

     

    رئیس شورای اسلامی شهر مشهد همچنین  گفت:  شورای اسلامی شهر به نمایندگی از مردم شهر مشهد مقدس همه ظرفیت‌های خود را برای حمایت از لبنان، فلسطین و جبهه مقاومت به کار خواهد گرفت و زبونان صهیونیسم بدانند ساعت شنی سقوطشان در حال اتمام است و روزی را خواهیم دید که لکه ننگی به نام اسرائیل روی زمین باقی نخواهد ماند. اگر تعرضی به سرزمین مقدس جمهوری اسلامی انجام دهند، توسط فرزندان این آب و خاک به شدیدترین وجه تنبیه خواهند شد.
    وی خطاب به کشورهای حاشیه جنوب خلیج فارس عنوان کرد: این کشورها که تحت عنوان خرده دولت در حال حکمرانی هستند بدانند جزایر سه‌گانه ما تا ابد ایرانی خواهند ماند ولو اینکه همه قدرت‌های استکبارگر پشت سر شما باشند و برای پرت کردن حواس مردم از اتفاقات غزه مصوبه بگیرید. مردم این کشور برای اینکه یک وجب از خاک کشور کم نشود ۳۲۰ هزار نفر از مردم خود را تقدیم کردند. جمعیت جزایر سه‌گانه ۹۰ میلیون نفر است و نمی‌توانید به آن‌ها دست‌درازی کنید.

     

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.