حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13072 تعداد نوشته های امروز : 94×
جان باختن جوان شاندیزی هنگام جستجوی گنج
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۶ ساعت: 9:49
  • شناسه : 27555

    فرد ۳۶ ساله‌ای که در جستجوی گنج و زیر خاکی مشغول حفاری در شاندیز بود، در زیر حجم زیادی از خاک مدفون شد و جان خود را از دست داد.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاندیز گفت: با اعلام این حادثه به آتش […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    فرد ۳۶ ساله‌ای که در جستجوی گنج و زیر خاکی مشغول حفاری در شاندیز بود، در زیر حجم زیادی از خاک مدفون شد و جان خود را از دست داد.

    جان باختن جوان شاندیزی هنگام جستجوی گنج

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاندیز گفت: با اعلام این حادثه به آتش نشانی شاندیز، نیرو‌های امداد و نجات سریعا به محل اعزام شدند.  

    جواد جواهری فر افزود: در این عملیات ۱۲ ساعته که با حضور مسئولین و عوامل انتظامی و قضایی انجام شد، مامورین آتش نشانی مشهد و شاندیز، جسد فرد مدفون شده را از زیر خاک بیرون کشیدند..  

    وی ادامه داد: تاکنون اتفاق های ناخوشایندی بر اثر بی احتیاطی در اجرای عملیات حفاری و جستجوی عتیقه و زیر خاکی در منطقه شاندیز رخ داده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.