حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13092 تعداد نوشته های امروز : 114×
جریمه مدیرعامل شرکت تایبادی برای قاچاق کامیون
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۵ ساعت: 10:53
  • شناسه : 27376

    مدیرعامل یک شرکت متخلف در تایباد به علت قاچاق یک دستگاه کامیون ولوو به پرداخت ۱۱۴ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.     به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سیدمرتضی مدنی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان تایباد به پرونده قاچاق یک […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    مدیرعامل یک شرکت متخلف در تایباد به علت قاچاق یک دستگاه کامیون ولوو به پرداخت ۱۱۴ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

    جریمه مدیرعامل شرکت تایبادی برای قاچاق کامیون

     

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سیدمرتضی مدنی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان تایباد به پرونده قاچاق یک دستگاه کامیون ولوو به ارزش ۵۷ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال رسیدگی کرد.

     

    وی افزود: این شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و با توجه به نظریه کارشناسی گمرک دوغارون، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط خودرو، مدیرعامل شرکت را به جریمه ۱۱۴ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریالی و ممانعت فعالیت شرکت به مدت یک سال، محکوم کرد.

     

    مدنی یادآور شد: با گزارش اداره کل گمرک درخصوص خارج نشدن یک دستگاه کامیون در مهلت قانونی، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.