حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13050 تعداد نوشته های امروز : 72×
جهادگران خراسان رضوی۲۶ میلیارد ریال به مردم غزه و لبنان کمک کردند 
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۶ ساعت: 14:08
  • شناسه : 27640

    گروه‌ها و قرارگاه‌های جهادی استان خراسان رضوی در قالب طرح «پویش ایران همدل» تاکنون ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مردم لبنان کمک کردند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: این کمک های نقدی به حسابی که توسط سازمان بسیج سازندگی و همچنین از طرف رهبر معظم انقلاب […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    گروه‌ها و قرارگاه‌های جهادی استان خراسان رضوی در قالب طرح «پویش ایران همدل» تاکنون ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مردم لبنان کمک کردند.

    جهادگران خراسان رضوی۲۶ میلیارد ریال به مردم غزه و لبنان کمک کردند 
    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: این کمک های نقدی به حسابی که توسط سازمان بسیج سازندگی و همچنین از طرف رهبر معظم انقلاب اعلام شده بود، واریز شده است.

    سرهنگ پاسدار محمد روحانی روز پنجشنبه افزود: بعد از شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، رهبر معظم انقلاب در پیامی به همه مسلمان جهان اعلام کردند، با هرچه دارند به کمک ملت لبنان و فلسطین بشتابند، در همین راستا گروه های جهادی و بسیج استان به فرمان رهبری لبیک گفتند و پای کار آمدند، عده ای با هدیه کردن طلاهای خود، بعضی نیز با جمع آوری کمک های مردمی با ملت لبنان و غزه همدردی کردند. 

    رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی ادامه داد: حمایت و خروش ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان نشان دهنده این است که مردم و ملت های جهان بیدار شدند، انشاالله شاهد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم بود.

    روحانی گفت: قطعا ملت شریف ایران در کنار مردم مظلوم غزه و فلسطین هستند و از آنان حمایت خواهند کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.