حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13139 تعداد نوشته های امروز : 39×
حادثه رانندگی در محور تربت حیدریه به شادمهر با پنج مصدوم
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۹ ساعت: 11:23
  • شناسه : 26193

    واژگونی خودرو در محور تربت حیدریه به شادمهر پنج مصدوم داشت. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت حیدریه گفت: حادثه  انحراف و  واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در کیلومتر ۲۰ محور تربت حیدریه به شادمهر و محبوسی سرنشینان آن ساعت […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    واژگونی خودرو در محور تربت حیدریه به شادمهر پنج مصدوم داشت.

    حادثه رانندگی در محور تربت حیدریه به شادمهر  با پنج مصدوم

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت حیدریه گفت: حادثه  انحراف و  واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در کیلومتر ۲۰ محور تربت حیدریه به شادمهر و محبوسی سرنشینان آن ساعت ۲۳ و ۳۸ دقیقه دیشب  به آتش نشانی شهرشادمهر اعلام و درخواست اعزام تیم تخصصی و  پشتیانی به محل حادثه شد.

     حسین صادقی  افزود: با اعزام تیم عملیات نجات به محل و بررسی صحنه بلافاصله عملیات رهاسازی محبوسین با استفاده از تجهیزات تخصصی نجات  به همت آتش نشانان انجام شد.

    وی گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت، اما  پنج سرنشین  مصدوم خودرو که سه مرد و یک خانم و یک کودک یک ساله بودند با حضور تیم فورتی‌های پزشکی به مراکز درمانی منتقل شدند.

    مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت حیدریه گفت: کارشناسان پلیس راهور در حال بررسی علت وقوع حادثه هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.