حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13154 تعداد نوشته های امروز : 54×
حرم مطهر رضوی سالانه میزبان۳ میلیون زائر کودک
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۹ ساعت: 15:16
  • شناسه : 26255

    در طول سال ۳ میلیون زائر کودک به بارگاه منور رضوی مشرف می‌شوند که، برنامه‌های فرهنگی و جذابی برای آنان تدارک دیده شده است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر پایگاه‌های تبلیغی، معرفتی حرم مطهر رضوی گفت: تشرف سالانه ۳ میلیون زائر کودک به بارگاه منور رضوی، نیاز به فضای بیشتری داشت […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    در طول سال ۳ میلیون زائر کودک به بارگاه منور رضوی مشرف می‌شوند که، برنامه‌های فرهنگی و جذابی برای آنان تدارک دیده شده است.

    حرم مطهر رضوی سالانه میزبان۳ میلیون زائر کودک

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر پایگاه‌های تبلیغی، معرفتی حرم مطهر رضوی گفت: تشرف سالانه ۳ میلیون زائر کودک به بارگاه منور رضوی، نیاز به فضای بیشتری داشت از همین رو رواق کودک در ضلع شرقی حرم مطهر (رواق کوثر قدیم) با ظرفیت پذیرش۲ هزار و ۵۰۰ نفر راه‌اندازی شد

    حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی پایاب افزود: کودکان در این رواق در قالب گروه‌های ۲۵ نفره وارد می‌شوند و پس از آن در شهر قصه در فضایی زیبا و مینیاتوری از داستان‌هایی با موضوعات امام رضا (ع) و سایر ائمه اطهار (ع) لذت می‌برندو پس از آن وارد صحن امام جواد (ع)، که فضایی است در رواق کودک – شده و از برنامه‌های متنوعی همچون جنگ شادی، اجرای مسابقه، قصه گویی، سرود و.. بهره‌مند می‌شوند.

    وی با اشاره به این که بیش از ۱۲۰ مربی کار آزموده و هزار خادمیار در رواق کودک مشغول فعالیت هستند گفت: در ساعاتی از شب که رواق کودک فعال نیست، برنامه «سلام بچه‌ها» با حضور مربیان و والدین، در قالب برنامه‌های ۴۰ دقیقه‌ای در حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است.

    مدیر پایگاه‌های تبلیغی، معرفتی حرم مطهر رضوی افزود: یکی دیگر از اقداماتی که امسال برای نخستین‌بار ویژه کودکان در ایام محرم محقق شد ویژه‌برنامه «حسینیه کودک» بود که در مدرسه خیرات خان واقع در بست نواب صفوی همراه با پذیرایی چای، خرما و. برگزار و با استقبال بسیار بالای کودکان مواجه شد.

    حجت‌الاسلام‌والمسلمین پایاب با اشاره به برگزاری جشن تکلیف در حرم مطهر رضوی  گفت: امسال بیش از ۷۰ هزار کودک، جشن تکلیف خود را در رواق‌های کودک و دارالمرحمه برگزار کردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.