حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
حزب الله ۵۰ درصد از زرادخانه خود را از دست داد
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۰ ساعت: 17:35
  • شناسه : 24311

    یک منبع اروپایی توضیح می دهد که حزب الله ۵۰ درصد از زرادخانه خود را از دست داد   به گزارش نجوا نیوز : پبا ضربات عمده‌ای که حزب‌الله در دوره اخیر خورد، از حمله «بزرگ‌تر» تا ترورها، که آخرین آن‌ها حسن نصرالله، دبیرکل این گروه در جمعه گذشته بود، توجه به توانایی نظامی آن […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    یک منبع اروپایی توضیح می دهد که حزب الله ۵۰ درصد از زرادخانه خود را از دست داد

     

    به گزارش نجوا نیوز : پبا ضربات عمده‌ای که حزب‌الله در دوره اخیر خورد، از حمله «بزرگ‌تر» تا ترورها، که آخرین آن‌ها حسن نصرالله، دبیرکل این گروه در جمعه گذشته بود، توجه به توانایی نظامی آن معطوف شد.

    اسرائیل: ما با آمریکا برای برچیدن ساختار حزب الله موافقیم اعراب و جهان

    اسرائیل: ما با آمریکا برای برچیدن ساختار حزب الله موافقیم ۵۰ درصد زرادخانه نظامی

    یک منبع اروپایی که صبح روز سه‌شنبه در جلسه کمیته امنیت سیاسی اتحادیه اروپا شرکت کرد، دید که حزب‌الله تقریباً ۵۰ درصد از زرادخانه نظامی خود را از دست داده است.

    وی به العربیه/الحدث افزود که اسرائیل عمداً در مورد دامنه تهاجم خود به جنوب لبنان ابهام دارد.

    وی همچنین تشدید تنش‌های اسرائیل در لبنان را تهدیدی برای دستاورد دیپلماتیک نیویورک در زمینه افق سیاسی دانست.

    او گفت که این در حالی است که ارتش اسرائیل تأیید کرده است که ده ها عملیات زمینی در جنوب لبنان انجام داده است.

    دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در دومین نشست ویدیویی روز سه‌شنبه اعلام کرد که نیروهای اسرائیلی در جریان این عملیات تونل‌ها و سلاح‌های متعلق به حزب‌الله را کشف کردند.

    وی همچنین مدعی شد که نیروهای اسرائیلی در برخی از این تونل ها نقشه هایی برای هجوم به جلیل کشف کرده اند. او گفت که او یک کلیپ ویدئویی را که توسط سربازان اسرائیلی در تونلی در زیر خانه ای در شهرک کفر کیله لبنان گرفته شده بود، نشان داد.

    حملات خشونت آمیز
    قابل توجه است که اسرائیل از طریق این تهاجم احتمالی به دنبال آن است که جنگجویان حزب الله را از مرز مشرف به تعدادی از شهرک‌ها در انگشت گالیله عقب راند و مانع از پرتاب موشک به سمت شمال شود.

    همچنین بر اساس ادعای خود، به دنبال آن است تا با تخریب تونل‌هایی که حزب‌الله می‌توانست از آن برای عبور از مرز استفاده کند، از هرگونه تلاش برای انجام عملیاتی مشابه آنچه در هفتم اکتبر گذشته در نوار غزه رخ داد، جلوگیری کند.

    دو هفته پیش، تل آویو حملات خشونت آمیز خود را به حزب الله و پایگاه های آن تشدید کرد و همچنین ترورهای متعددی از رهبران ارشد در صفوف خود انجام داد که هدف آن تضعیف آن و تحت فشار قرار دادن خروج آن از مرزها بود.

     

     

     

    کلمه کلیدی : حزب الله ۵۰ درصد از زرادخانه خود را از دست داد | حزب الله ۵۰ درصد از زرادخانه خود را از دست داد |حزب الله ۵۰ درصد از زرادخانه خود را از دست داد | حزب الله ۵۰ درصد از زرادخانه خود را از دست داد

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.