حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
حمایت دولت چهاردهم از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۲ ساعت: 19:29
  • شناسه : 26857

    دولت چهاردهم با شعار وفاق ملی و در راستای اشتغال‌آفرینی از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی حمایت می‌کند. به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی در دیدار با مدیر اجرایی منطقه آزادسرخس و دوغارون و مدیر عامل منطقه ویژه […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    دولت چهاردهم با شعار وفاق ملی و در راستای اشتغال‌آفرینی از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی حمایت می‌کند.

    حمایت دولت چهاردهم از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

    به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی در دیدار با مدیر اجرایی منطقه آزادسرخس و دوغارون و مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت:استقرار سازمان منطقه آزادسرخس با تعیین هیات مدیره و مدیرعامل منطقه پس از تایید اساسنامه سازمان منطقه آزاد سرخس در شورای نگهبان با همکاری آستان قدس رضوی از اقدامات اولویت دار دبیرخانه است.  

    رضا مسرور افزود: منطقه آزاد سرخس با داشتن ظرفیت‌های حمل و نقل ترکیبی در حد استاندارد‌های جهانی می‌توان گفت در نوع خود منحصر بفرد است و می‌تواند در تبادل کالا و خدمات و اتصال کریدور‌های (شرق به غرب) و (شمال به جنوب) به کشور‌های آسیای میانه، چین و روسیه نقش استراتژیکی و مهمی تحت عنوان هاپ لجستیک ایفا کند

    وی گفت: باایحاد منطقه آزادتجاری صنعتی سرخس سهم تجارت کشورمان با کشور‌های cis افزایش قابل توجه خواهد یافت.

    دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی بر رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد کشور تاکید کرد و افزود: رضایتمندی فعالان اقتصادی در مناطق آزاد بسیار حائز اهمیت است و ما با توانمندسازی و تغییر نگرش نیروی انسانی فعال در جهت بهبود فرآیند‌ها تلاش خواهیم کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.