حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
حوادث ترافیکی در خراسان رضوی ۱۴ مصدوم داشت
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۰ ساعت: 17:17
  • شناسه : 26434

    ۲ تصادف در محور فریمان به مشهد و شهرستان باخرز در خراسان رضوی رخ داد که ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه نخست واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در شهرستان باخرز مقابل پایگاه […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    ۲ تصادف در محور فریمان به مشهد و شهرستان باخرز در خراسان رضوی رخ داد که ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت.

    حوادث ترافیکی در خراسان رضوی ۱۴ مصدوم داشت
    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه نخست واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در شهرستان باخرز مقابل پایگاه اورژانس رخ داد که این حادثه ۶ مصدوم داشت و مصدومان توسط یک دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان خاتم الانبیا باخرز منتقل شدند.

     

    محمد علیشاهی افزود: حادثه دیگر تصادف ۲ دستگاه خودرو سواری پژو پارس در جاده فریمان به مشهد، ۱۰ کیلومتر بعد از فرهادگرد رخ داد که این حادثه هشت مصدوم داشت که یک مصدوم در محل به صورت سرپایی درمان شد و هفت مصدوم دیگر توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان حضرت زهرا(س) فریمان منتقل شدند.

     

    مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۵ پایگاه عملیاتی شامل ۹۹ پایگاه شهری، ۶۶ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۱۸۲ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲۳ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.