حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13138 تعداد نوشته های امروز : 38×
حوزه زیارت کشور مستعد در فعالیت‌های نوآورانه
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۹ ساعت: 10:43
  • شناسه : 26175

    حوزه زیارت گشور در ایده پردازی و فعالیت‌های نوآورانه بسیار مستعد و نیازمند اهتمام است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد  در حاشیه حضور خود در دومین نشست افتتاحیه رویداد ملی سقاخونه در قم اظهار کرد: گفت: رویداد ملی سقاخونه با افزایش حضور […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    حوزه زیارت گشور در ایده پردازی و فعالیت‌های نوآورانه بسیار مستعد و نیازمند اهتمام است.

    حوزه زیارت کشور مستعد در فعالیت‌های نوآورانه

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد  در حاشیه حضور خود در دومین نشست افتتاحیه رویداد ملی سقاخونه در قم اظهار کرد: گفت: رویداد ملی سقاخونه با افزایش حضور مردم و با هدف گسترش فرهنگِ وقفِ معنوی ایده‌ها در حوزه زیارت، و موثر واقع شدن آن‌ها در جامعه، فعالیت می‌کند.

    سید جلیل بامشکی افزود: سالانه بیش از ۲۱ میلیون نفر زائر برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد مقدس مشرف می‌شوند از این رو حوزه زیارت در این کلانشهر و همچنین  بنا به وجود ظرفیت‌های معنوی کشور، جزو حوزه‌های بسیار مستعد و مهم در ایده پردازی و فعالیت‌های نوآورانه است.

    وی گفت: رویداد سقاخونه دو با هدفِ ارتقاء نگاه موجود به مسئله زیارت و ابعاد متناوب آن، شناسایی و جذب ایده‌های نو و مسئله محور در حوزه زیارت، ایجاد حلقه وصل میان ایده پردازان و مدیران شهری و دیگر مسائل مرتبط با حوزه زیارت فعالیت می‌کند.

    معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد  افزود: با شکل گرفتن فرایند این رویداد محور‌ها و قالب‌های ایده پردازی در زمینه های، میز تعلیم، تربیت و روانشناسی، اقتصادِ زیارت، علوم اجتماعی و سیاست گذاری فرهنگی، حکمرانی و مدیریت زیارت، شهر سازی و مدیریت شهری و رسانه و هنر، تدوین و ارائه شده است.

     رویداد ملی سقاخونه و داوری نهایی ایده‌ها ۱۷ و ۱۸ خرداد در مشهد برگزار و ایده‌های برتر انتخاب خواهد شد.

     

    رویداد ملی سقاخونه فراخوان ایده‌های مرتبط با موضوع زیارت با مشارکت شهرداری مشهد و شیراز و شهرداران کلان‌شهرهای کشور است که به صورت ملی برگزار می‌شود.

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.