حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13097 تعداد نوشته های امروز : 119×
خبرهای کوتاه ۲۴ مهر ماه از شهرستانهای خراسان رضوی
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۴ ساعت: 18:47
  • شناسه : 27272

    خبر‌های کوتاه ۲۴ مهر ماه از شهرستان‌های خراسان رضوی را در این خبر مرور میکنیم.     به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت ودرمان بردسکن گفت: ایجاد پایگاه اورژانس هوایی درشهرستان بردسکن ضروری است.حسین امامیان با اشاره به محور‌های متعدد این شهرستان اظهار کرد: بردسکن از چهار سوی شهرستان به […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    خبر‌های کوتاه ۲۴ مهر ماه از شهرستان‌های خراسان رضوی را در این خبر مرور میکنیم.

     

    خبرهای کوتاه ۲۴ مهر ماه از شهرستانهای خراسان رضوی

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت ودرمان بردسکن گفت: ایجاد پایگاه اورژانس هوایی درشهرستان بردسکن ضروری است.
    حسین امامیان با اشاره به محور‌های متعدد این شهرستان اظهار کرد: بردسکن از چهار سوی شهرستان به استان‌های وشهرستان‌های مختلف منتهی می‌شود که تردد روزانه بیش از ۵۰۰۰ خودروی سبک وسنگین در منطقه صورت می‌گیرد. وی اظهار داشت: اورژانس هوایی با مرکزیت بردسکن می‌تواند حداقل ضمن پوشش دو استان یزد، خراسان جنوبی به اکثر شهرستان‌های خراسان رضوی نیزکه دارای محور‌های منتهی به بردسکن است، خدمات ارائه نماید. 

    بازدید رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از حوزه قضایی فیروزه
     حجت الاسلام والمسلمین زرندی امروز به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان  در سفر به فیروزه   عملکردحوزه قضایی این شهرستان را در زمینه نحوه اجرای مفاد سند تحول قضایی بررسی کرد.

    سفر رئیس دادگستری خراسان رضوی به زبرخان
    رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در سفر به شهرستان زبرخان با حضور در دادگستری این شهرستان درشهر قدمگاه  در جلسه قضایی با حضور محمد دهنوی رئیس، دادستان و قضات دادگستری زبرخان شرکت کرد و  در جریان مسائل، مشکلات و برنامه‌های این دادگستری قرار گرفت.
     حجت الاسلام زرندی همچنین ضمن بازدید از شعبه های مختلف این دادگستری با مراجعه کنندگان گفتگو کرد و برای حل مشکلات آنان به مسئولان قضایی دستور داد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.