حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13032 تعداد نوشته های امروز : 54×
خبر‌های کوتاه ۲ آبان از شهرستانهای خراسان رضوی
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۲ ساعت: 11:31
  • شناسه : 28875

    خبر‌های کوتاه ۲ آبان از شهرستانهای خراسان رضوی را در این خبر مرور میکنیم.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دبستان دخترانه رجبعلی معصومی نسر در بخش رخ تربت حیدریه برگزار شد. طرح المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای با هدف  بالا بردن سطح آمادگی جسمانی دانش آموزان، ایجاد انگیزه و افزایش […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    خبر‌های کوتاه ۲ آبان از شهرستانهای خراسان رضوی را در این خبر مرور میکنیم.

     

    خبر‌های کوتاه ۲ آبان از شهرستانهای خراسان رضوی

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دبستان دخترانه رجبعلی معصومی نسر در بخش رخ تربت حیدریه برگزار شد.

    طرح المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای با هدف  بالا بردن سطح آمادگی جسمانی دانش آموزان، ایجاد انگیزه و افزایش گرایش دانش آموزان به مدرسه، شادابی و نشاط در بین دانش آموزان با رویکرد روان شناختی و تربیتی، افزایش مشارکت پذیری و توسعه ورزش همگانی و مشارکت پذیری دانش آموزان  برگزار شد. 
     حرکات نمایشی طناب زنی ، حرکات ایروبیک، دراز و نشست، حلقه زنی، چرخ وفلک و حرکات آمادگی جسمانی از بخشهای این المپیاد ورزشی بود.

    انتقاد دادستان خواف از تعلل در اجرای طرح فاضلاب شهری 

    دادستان عمومی و انقلاب خواف با هشدار به مسئولان و دست‌اندرکاران طرح فاضلاب شهری گفت: شرکت آب و فاضلاب  نباید اجازه دهد به بهانه‌های مختلف کار متوقف شود.

     سید محمد رسولی در نشست با مدیران، ناظران و مشاوران طرح فاضلاب شهری با اشاره به نارضایتی‌های اخیر مردم، بیان داشت: تعلل در اجرای این طرح، حقوق بیت‌المال را تضییع  میکندو دادستانی با جدیت با این موضوع برخورد خواهد کرد.

    دادستان خواف با تأکید بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرای طرح گفت: این طرح مهم زیست‌محیطی باید هرچه زودتر به اتمام برسد و مسئولان نیز با اضافه کردن تجهیزات و نیروی مورد نیاز، موانع را برطرف کنند

     

    مهار آتش سوزی ترانس برق فشار قوی در نیشابور 

    آتش سوزی  در ترانس برق و پست فشار قوی واقع در خیابان احمد آباد نیشابور قبل از گسترش آن ، توسط آتش نشانان مهار شد.
    اسدی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: این آتش سوزی از طریق کابل های اتصال ترانس برق به پست فشار قوی به وجود آمده بود که آتش نشانان ضمن اطفای حریق  از گسترش آن و ایجاد خسارات بیشتر ، جلوگیری شد.

     

    تجلیل از آتش نشانان نمونه و برترین های دومین المپیاد ورزشی آتش نشانان نیشابور 

     مراسم تجلیل از آتش نشانان نمونه سال و برترین های دومین دوره المپیاد ورزشی پرسنل آتش نشانی برگزار شد.

     رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت:  این المپیادبا عنوان جام شهدای آتش نشان و گرامیداشت آتش نشان فقید زنده یاد سید کمال حسینی و در چهار رشته ورزشی شامل فوتبال دستی ، والیبال . فوتبال (گل کوچک) و طناب کشی با حضور فعال آتش نشانان و نجاتگران نیشابور برگزار شد.

    ابوالفضل اسدی افزود: در این مراسم  از مادر و دختر آتش نشان فقید زنده یاد سید کمال حسینی  توسط شهردار و رییس سازمان آتش نشانی تجلیل  شد.

    وی ادامه داد: در این برنامه که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد از ۸ آتش نشان نمونه و همچنین از ۳۵ ورزشکار برتر که در قالب تیم های فوتبال ، والیبال ، طناب کشی و فوتبال دستی عناوین اول و دوم را کسب کرده بودند قدردانی شد .

    ضرورت همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در سرشماری عمومی کشاورزی کوهسرخ

     

    معاون فرماندار کوهسرخ بر ضرورت همکاری همه‌جانبه در اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی سال ۱۴۰۳ تاکید کرد.

     رضا داروغه در جمع اعضای شورای اداری کوهسرخ از مدیران این شهرستان خواست تا با مشارکت موثر و اثربخش خود زمینه اجرای موفق و صحیح این طرح ملی را در منطقه فراهم کنند.

     سرشماری عمومی کشاورزی سال ۱۴۰۳ با برنامه‌ریزی مرکز آمار ایران به مدت ۳۰ روز از تاریخ ۱۲ آبان تا ۱۱ آذر سال جاری همزمان با سراسر کشور در شهرستان کوهسرخ قطب برجسته کشاورزی کاشمر  نیز اجرا می‌شود.

     

    برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت  سیزدهم آبان و هفته بسیج دانش آموزی در فرمانداری نیشابور

    جلسه ستاد گرامیداشت سیزدهم آبان و هفته بسیج دانش آموزی در  فرمانداری نیشابور برگزار شد .

    معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری نیشابور به نقش نهادهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در افزایش سرمایه ی اجتماعی کشور اشاره کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم پیوند عمیق‌تری بین مردم ، دولت و حاکمیت برقرار شود .

    احمد شافعی مناسبت‌های ملی و انقلابی را فرصت مناسبی در این باره دانست و افزود: چتر انقلاب و چتر بسیج باید به وسعت و پهنای همه ی جریانات کشور و آحاد مردم باشد .

    در این جلسه تشکیل ستادهای فرعی در مراکز بخش‌ها، فراهم نمودن شرایط حضور مردم و دانش آموزان و دانشجویان در  مراسم سیزدهم آبان، اقدامات تبلیغی و فرهنگی در سطح مدارس و دانشگاه‌ها، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، تشکیل نمایشگاه‌های عکس، پوستر مصوب شد.

     

    بررسی وضعیت زندان و تعیین تکلیف زندان جدید نیشابور

    جلسه بررسی وضعیت زندان و تعیین تکلیف زندان جدید نیشابور برگزار شد.
    کریمداد مدیر روابط عمومی فرمانداری نیشابور گفت: این جلسه با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان نیشابور، مدیر کل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیر کل زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی استان و اعضای شورای تامین شهرستان نیشابور برگزار شد.

    بنت الهدی افزود: در این جلسه ضمن بررسی و تاکید بر وضعیت نامناسب زندان فعلی نیشابور و لزوم ساخت زندان جدید با توجه به تامین اعتبار آن ، در خصوص تعیین تکلیف زمین های پیشنهاد شده برای ساخت زندان، تامین اعتبار برای توسعه و تجهیز بند باز زندان بحث و تبادل نظر و بر ضرورت تعیین تکلیف فوری آن تاکید شد.

     

    جشن قرآنی در امام زادگان دررودنیشابور
    مراسم جشن قرآنی دانش آموزان سال اول ابتدایی صبح امروز  با حضور  ۸۰ دانش آموز دختر کلاس اول در  ارامگاه امامزادگان عین علی و زین علی شهردرود شهرستان زبرخان برگزار شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.