حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13073 تعداد نوشته های امروز : 95×
خبر‌های گوناگون از نیشابور و بردسکن چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۵ ساعت: 21:57
  • شناسه : 27514

    خبرهای گوناگون امروز به خبرهایی از نیشابور و بردسکن اختصاص دارد.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل آبفای شهرستان نــیــشــابــور گفت: مراسم تجلیل از خالق آثار نقاشی  «آب را دریا بیم» با موضوع مدیریت مصرف بهینه آب در محل شرکت آب و فاضلاب شهرستان نیشابور برگزار شد. جعفر تمیز ضمن قدردانی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    خبرهای گوناگون امروز به خبرهایی از نیشابور و بردسکن اختصاص دارد.

    خبر‌های گوناگون از نیشابور و بردسکن چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل آبفای شهرستان نــیــشــابــور گفت: مراسم تجلیل از خالق آثار نقاشی  «آب را دریا بیم» با موضوع مدیریت مصرف بهینه آب در محل شرکت آب و فاضلاب شهرستان نیشابور برگزار شد.

    جعفر تمیز ضمن قدردانی از هنرمند آموزشگاه هنری پاپیتال گفت: این نمایشگاه در سال گذشته با ٩ اثر برگزار و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

    وی ادامه داد: در همین راستا این نمایشگاه امسال با خلق ٢٠ اثر توسط استاد محمد حشمتی در نمایشگاه کمال الملک و سطح ادارات شهر نیشابور با محوریت اشاعه فرهنگ مدیریت بهینه مصرف آب در معرض دید عموم قرار گرفت. 

    تمیز افزود: در این برنامه با قدردانی از شهروندان دوستدار آب (ناجیان آب)، در راستای حمایت از آب به عنوان مایه حیات، از شهروند حامی آب شهرستان نــیــشــابــور حبیب الله متحدین تجلیل و اولین کارت شناسایی ناجیان آب آبفا شهرستان نــیــشــابــور به نام وی چاپ و هدایای ارزنده ای به این فعالان حوزه آب اهدا شد.

     

    فرو ریختن دیوار بر اثر مقاوم سازی غیر اصولی در نیشابور

    مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: فردی که مشغول مقاوم سازی غیر اصولی منزلی مسکونی در بلوار نشاط بود به علت ریزش دیوار به شدت مصدوم شد.

    ابوالفضل اسدی افزود: با اعلام خبر فرو ریختن دیوار یک باب منزل مسکونی بر روی فردی که مشغول کار در این ساختمان بود، بلافاصله دو تیم از نجاتگران ایستگاه های شهید رضایی و شهید حصارنوی به محل حادثه اعزام شدند.

     وی با بیان اینکه منزل یاد شده پیش از این توسط شهرداری نیشابور به علت ساخت و ساز غیر مجاز پلمپ شده بود، اظهار داشت: با وجود این موضوع مردی حدودا ۴۵ ساله در حین انجام فعالیت غیر مجاز ساختمانی و به علت عدم رعایت اصول فنی و ایمنی دچار حادثه شد و بخشی از دیوار منزل  بر روی وی افتاد که به شدت مصدوم شد.

    وی افزود: نجاتگران آتش نشانی به محض رسیدن به محل ضمن آزادسازی فرد مصدوم از زیر آوار، وی را که خونریزی شدیدی داشت تحویل نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی دادند.

     

    ویزیت رایگان بیش از هزار نفر از بیماران نیازمند در بردسکن
     به همت قرارگاه جهادی شهید مهدی مولانیا و همکاری بنیاد علوی اردوی جهادی سه روزه پزشکان در یازده رشته تخصصی در شهرستان بردسکن برگزار شد.
    فرمانده سپاه بردسکن گفت: در این برنامه در طول سه روز هزار نفر از بیماران نیازمند در بردسکن به صورت رایگان ویزیت و از خدمات دارویی برخوردار می شوند.
    سرهنگ علیرضا جنیدی افزود: با برنامه‌ ریزی انجام شده توسط حوزه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم ویزیت مراجعه کنندگان منوط به فرم ارجاع از خانه‌ های بهداشت و مراکز بهداشتی است.

    وی گفت این درمانگاه تخصصی به مدت ۳ روز در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در روستاهای کبودان و کاسف و درمانگاه نبوت مستقر و به بیماران خدمات دهی خواهد کرد و ساکنان روستاهای اطراف نیز می توانند از این خدمات برخوردار شوند. 
    مسئول قرارگاه جهادی شهید مهدی مولانیا نیز گفت: این تیم در  رشته های تخصصی چشم پزشکی، اپتومتری، پوست و مو، زنان و زایمان، تغذیه، طب سنتی، دندانپزشکی، روانشناسی و مشاوره و غیره به بیماران نیازمند خدمات پزشکی رایگان ارائه می دهــــد.

     سرهنگ محمد جلیلی ارزش داروهای اهدایی این گروه را چهل میلیون تومان اعلام کرد که ۱۰۰ عینک طبی به ارزش دویست میلیون تومان نیز به بیماران نیازمند عینک رایگان اهداء خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.