حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
خدمات درمانی رایگان به روستاییان «کلاته‌ملو» در خراسان رضوی
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۱ ساعت: 18:18
  • شناسه : 26605

    به همت گروه جهادی رضوی گروه جهادی رضوی به روستاییان «کلاته‌ملو» خراسان رضوی خدمات درمانی رایگان ارائه کردند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، گروه جهادی بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی با هدف کمک و خدمت‌رسانی به هموطنان خود در مناطق محروم در حوزه سلامت با اعزام به روستای «کلاته‌ملو» در مجموع ۲۰۹ خدمت اعم […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    به همت گروه جهادی رضوی

    گروه جهادی رضوی به روستاییان «کلاته‌ملو» خراسان رضوی خدمات درمانی رایگان ارائه کردند.

    ارائه خدمات درمانی رایگان به روستاییان «کلاته‌ملو»  در خراسان رضوی

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، گروه جهادی بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی با هدف کمک و خدمت‌رسانی به هموطنان خود در مناطق محروم در حوزه سلامت با اعزام به روستای «کلاته‌ملو» در مجموع ۲۰۹ خدمت اعم از طب اورژانس، دندانپزشکی، زنان و مامایی، بینایی‌سنجی، مشاوره روانشناسی، غربالگری فشار و قندخون، انجام تزریقات و داروی رایگان، ارائه و هشت بیمار را نیز، برای دریافت خدمات تکمیلی پزشکی به بیمارستان رضوی معرفی کردند.

    این گروه اعزامی ۲۶ متشکل از  نفر و شامل پزشک متخصص طب اورژانس، سه دندانپزشک، یک ماما، یک بینایی‌سنج، یک مشاور، هشت پرستار، ۹ کمک پرستار و دو نیروی پشتیبانی از بیمارستان رضوی، با همکاری دهیاری روستای کلاته‌ملو در مسجد صاحب‌الزمان (عج) از ساعت ۹ تا ۱۴ به ارائه خدمات رایگان درمانی به بیماران  کم‌برخوردار و محروم پرداختند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.