حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13139 تعداد نوشته های امروز : 39×
خدمات رسانی به ۸ هزار و ۲۰۰ خانوار عشایری در خراسان رضوی
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۹ ساعت: 16:49
  • شناسه : 26274

    در خراسان رضوی به ۸ هزار و ۲۰۰ خانوار عشایری خدمات رسانی می شود که در مرکز آمار ایران ۵ هزار و ۵۰۶ خانوار به عنوان عشایر تاییدشده است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل امور عشایر خراسان رضوی در دیدار با جمعی از عشایر شهرستان کاشمر با بیان اینکه هنوز تمامی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    در خراسان رضوی به ۸ هزار و ۲۰۰ خانوار عشایری خدمات رسانی می شود که در مرکز آمار ایران ۵ هزار و ۵۰۶ خانوار به عنوان عشایر تاییدشده است.

    خدمات رسانی  به ۸ هزار و ۲۰۰ خانوار عشایری در خراسان رضوی

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل امور عشایر خراسان رضوی در دیدار با جمعی از عشایر شهرستان کاشمر با بیان اینکه هنوز تمامی عشایر خراسان رضوی به تائید مرکز آمار ایران نرسیده‌اند گفت: سه شاخصه جامعه عشایری طایفه بودن، زندگی و درامد متکی بر دام و دام‌پروری و زندگی مبنی بر کوچ است.

    محمد حسین جعفری افزود: بر این اساس علیرغم اینکه در خراسان رضوی به ۸۲۰۰ خانوار عشایری خدمات می‌دهیم، اما از نظر مرکز آمار ایران ۵ هزار و ۵۰۶ خانوار به عنوان عشایر مورد قبول است.

    وی ادامه داد : گرچه بسیاری از روستائیان تمایل دارند تحت پوشش امور عشایر قرار بگیرند، اما محدودیت داریم مرکز آمار باید تائید کند.

     مدیرکل امور عشایر خراسان رضوی با بیان اینکه اهمیت عشایر موجب شد تا در سال ۱۳۹۳ روز ملی روستا و عشایر نام‌گذاری شودگفت: با نام‌گذاری این روز فرصتی ایجاد شد تا جامعه شهری با پتانسیل و توانمندی‌های جامعه روستایی و عشایری آشنا شوند.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.