حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
خراسان رضوی، جزو استان‌هایی با بیشترین وفاق برای انتخاب استاندار
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۱ ساعت: 12:13
  • شناسه : 26516

    وزیر کشور : وزیر کشور گفت: خراسان رضوی جزو استان‌هایی بوده که برای انتخاب استاندار، بیشترین وفاق در آن حاصل شده است.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، اسکندر مومنی روز شنبه ۲۱ مهر در مراسم تکریم و معارفه استاندار سابق و جدید خراسان رضوی که در مجتمع شهدای سلامت مشهد در […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    وزیر کشور :

    وزیر کشور گفت: خراسان رضوی جزو استان‌هایی بوده که برای انتخاب استاندار، بیشترین وفاق در آن حاصل شده است.

    خراسان رضوی، جزو استان‌هایی با بیشترین وفاق برای انتخاب استاندار

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، اسکندر مومنی روز شنبه ۲۱ مهر در مراسم تکریم و معارفه استاندار سابق و جدید خراسان رضوی که در مجتمع شهدای سلامت مشهد در حال برگزاری است، با بیان اینکه وفاق بسیار خوبی در خصوص غلامحسین مظفری، استاندار جدید خراسان رضوی در این استان وجود داشت، افزود: با نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان قدس رضوی نیز مشورت کردیم که آنان گفتند هر فردی توسط دولت تعیین شد، حمایت می‌کنیم. 

    وی ادامه داد: آقای پزشکیان در برنامه‌های انتخاباتی خود راهبرد‌هایی را مشخص کرده و شعار‌هایی را داد که از جمله این شعار‌ها، وفاق ملی بود و بر همین عهد هم ماند و آن را در تشکیل کابینه نشان داد.

    وزیر کشور افزود: ما نیز در تعیین استانداران و دیگر مسئولان براساس رهنمود‌های رئیس جمهور، بر همین عهد عمل کردیم و انتخاب استانداران با این نگاه و روش انجام شد.

    مومنی درخصوص فرایند انتخاب استانداران افزود: ابتدا شاخص‌هایی تهیه و تدوین و کارگروه‌ها و نیز کمیته‌ای از خبرگان و عزیزانی که سالیان دراز در مسئولیت‌های مختلف و اهل وثوق بودند، ایجاد می‌شد که براساس شاخص‌ها، پیشنهاداتی را می‌دادند که این پیشنهادات در کارگروه‌ها ارزیابی می‌شدند. 

    او ادامه داد: برای هر استان حتی ۳۰ تا ۴۰ نفر مورد ارزیابی قرار می‌گرفتند و سرانجام به پنج تا شش نفر می‌رسیدند و در نهایت یک نفر به هیات وزیران پیشنهاد می‌شد.

    وزیر کشور ادامه داد: تمام انتصاباتی که تاکنون در هشت استان انجام شده، دقیقا بر همین سبک و سیاق بوده، با وجودی که پیشنهاد از بخش‌های مختلف می‌شد، اما مطمئن باشید هیچ دخالتی صورت نگرفته و نخواهد گرفت.

    مومنی تصریح کرد: رئیس‌جمهور حتی برای استان خودش (آذربایجان غربی) هم ترجیح داد از همین سازوکار‌ها استفاده شود و برای خراسان رضوی نیز همین مسیر طی شد؛ پیشنهاداتی وجود داشت که از مجموعه پیشنهادات در نهایت به آقای مظفری رسیدند.

    در مراسم امروز از یعقوبعلی نظری، استاندار سابق خراسان رضوی، تجلیل به عمل آمد و غلامحسین مظفری به عنوان استاندار جدید این استان معرفی شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.